تعمیرات لوازم خانگی PAKSHOMA

تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما

لطفا فرم ثبت نام را تکمیل کنید:

مشاوره رایگان 

با یک تلفن مشکل شما بدون هزینه حل می شود

تعمیر تخصصی ماشین ظرفشویی پاکشوما

  • تعمیر در محل بدون نیاز به جابجائی ظرفشویی پاکشوما.
  • قیمت های مناسب و مقرون به صرفه.
  • بدون هیچ گونه تعطیلی در ایام سال.
  • آشنایی با انواع مدلهای اجاق گاز.
  • استفاده از قطعات اصل و اورژینال.
  • تعمیر قطعات به جای تعویض.
  • استفاده از تعمیرکاران مجرب.
  • ضمانت و گارانتی واقعی.
  • شش ماه ضمانت تعمیر.
  • پرداخت بعد از اتمام کار.
تعمیر برد لوازم خانگی

تعمیر شبانه روزی ماشین ظرفشویی پاکشوما

هر ساعتی از شبانه روز میتوانید ثبت درخواست آنلاین انجام دهید. ما ساعتی بعد برای تعمیر به محل شما مراجعه و مشکل را رفع می کنیم. متخصص ما دستگاه را بررسی و تشخیص دقیق را اعلام می نماید . متخصص ما تعمیرات لازم را در منزل شما بدون نیاز به جابجائی دستگاه  انجام خواهد داد. کلیه تعمیرات انجام شده دارای ضمانت می باشد .

24 ساعته می توانیم فرم سفارش آنلاین را تکمیل و ارسال نمایید.

مراکز تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در تهران

ما سرتاسر تهران را پوشش می دهیم .

شمال تهران: 02122093067

لواسانات، شمیرانات، نیاوران، ولنجک، الهیه، تجریش، شریعتی، فرمانیه، کامرانیه، چیذر، زعفرانیه، منظریه، ازگل، دربند، دزاشیب، محمودیه، پل رومی، پاسداران، ظفر، میرداماد، جردن، دروس، پارک وی، شهرک غرب، سعادت آباد، ملاصدرا

غرب تهران: 02144758783

آیت الله کاشانی، باغ فیض، بلوار فردوس، آریا شهر، جنت آباد، جنرال الکتریک پونک، صادقیه، اکباتان، شهرک آپادانا، شهرزیبا، شهرک آزادی، مرزداران، شهرآرا، پاتریس، جلال آل احمد، سردار جنگل، شهرک راه آهن، جنرال میدان المپیک، شهران

شرق تهران: 02177245585

تهرانپارس، پیروزی، رسالت، نارمک، امام حسین، دماوند، نیروهوایی، سید خندان، نظام آباد، مجدیه، سهروردی

شعبه مرکزی : 02188948418

گیشا، فاطمی، آرژانتین، عباس آباد، مطهری، فلسطین، توانیر، یوسف آباد، گاندی، امیرآباد

جنوب تهران: 02166735034

راه آهن، مولوی، شوش، میدان قزوین، منیریه، حسن آباد، بعثت، افسریه، نازی آباد

مرکز تهران: 02166735038

ستارخان، توحید، جمهوری، رودکی، مرتضوی، جیحون، آذربایجان، انقلاب، مهرآباد، استاد معین، جمالزاده، کارگر

ماشین ظرفشویی یکی از وسایل برقی منزل می باشد که از اهمیت بسیاری برخوردار است. وجود آن در زندگی امروزه راحتی بسیاری را برای افراد به ارمغان آورده است. یکی از مشکلاتی که ممکن است رخ دهد، خرابی این وسیله برقی می باشد که می تواند باعث ایجاد دغدغه شود. یکی از برند های ماشین ظرف شویی که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، ماشین ظرف شویی پاکشوما می باشد. در عصر حاضر به دلیل گسترده بودن اینترنت و فضای مجازی و دسترسی راحت به این امکانات، افراد سعی می کنند با مراجعه به اینترنت خودشان مشکلات و خرابی های ماشین ظرفشویی را بر طرف کنند، غافل از اینکه این کار، امری بسیار پیچیده و دشوار می باشد و افراد غیر فنی فقط با مطالعه از اینترنت قادر نیستند به عیب یابی ماشین ظرف شویی و تعمیر آن اقدام کنند، حتی ممکن است آسیب های جبران ناپذیری نیز به ماشین ظرفشویی وارد کنند که باعث هدر رفتن هزینه و زمان بیشتر شود.

با توجه به این که ماشین ظرف شویی یک ابزار و وسیله پیشرفته به حساب می آید، باید از افراد فنی و متبحر در این زمینه کمک گرفت، کسانی که در این حوزه آموزش دیده اند و تجربه کافی برای رفع مشکل آن دارند.

روش پیشنهادی برای تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما کمک از مجموعه سام سرویس می باشد، این مرکز که در این حوزه تجربه بسیاری دارد، با فرستادن تعمیرکار های با تجربه و ماهر به منزل، نسبت به حل مشکل ماشین ظرفشویی پاکشوما و تعمیر در محل کار و منزل اقدام می کنند و یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات در سراسر تهران هستند و دارای تعداد زیادی تعمیرکار در تهران می باشند.

تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما

برای اینکه نسبت به عیب یابی اولیه اقدام کنید، لازم است ابتدا یک نگاه ساده تری داشته باشید. یعنی ابتدا بررسی کنید که آیا برق می تواند به وسیله برسد یا خیر. در صورتی که از وجود برق اطمینان حاصل کردید، باید به بخش مداری ماشین ظرفشویی پاکشوما دقت کرد. در این صورت مشکل کمی پیچیده تر می باشد و باید به بررسی جزئی قطعات پرداخت. مثلاً از تا خوردن شلنگ آب اطمینان حاصل کرد و یا چک شود که آیا ممکن است مشکل به علت هرز شدن شیر آب به وجود آمده باشد یا خیر.

ممکن است حتی مشکل به این راحتی ها نباشد. در این قدم باید نسبت به مرحله تمیز کاری و تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما به علت ته نشین شدن رسوبات و مواد شوینده در بعضی قسمت های ماشین ظرفشویی اقدام کرد. این مشکل را می توان با ترفندی به راحتی حل کرد، به این صورت که با ترکیب کردن آب و سرکه و جوش شیرین، محلولی را ساخت که یک بار قبل از ریختن ظرف درون دستگاه، این محلول را درون ماشین ظرف شویی ریخت تا ماشین ظرف شویی با دور کند بچرخد. به این صورت می توان رسوبات و ترکیبات سفت شده را جدا کرد.

 

سخن پایانی

اگر تعمیرات ماشین ظرفشویی پاکشوما با انجام این روش ها و اقدامات به نتیجه مثبت نرسید، نوبت به مرحله باز کردن و بررسی تک به تک اجزا و قطعات ماشین ظرفشویی می رسد. اگر قصد انجام این مرحله را دارید باید توجه کنید که حتماً ماشین ظرف شویی از برق جدا کرده باشید در غیر این صورت ممکن است به برق گرفتگی و حتی مرگ بینجامد. علاوه بر جریان برق، جریان آب را نیز قطع کنید. این مرحله، مرحله ی بسیار دشواری می باشد. بنابراین بهترین اقدام این است که در صورتی که اطلاعات کافی ندارید، با مجموعه سام سرویس تماس حاصل فرمایید و مشکل خود را برای کارشناسان با تجربه ما مطرح کنید. کارشناسان سعی می کنند به صورت تلفنی مشکل شما را حل کنند اما اگر مشکل کمی فنی تر بود، با فرستادن تعمیرکاران متبحر، می توانند مشکل را در محل رفع کنند.

استفاده از این روش برای تعمیر این مزایا را دارد که در زمان و هزینه بسیار صرفه جویی می شود و علاوه بر اینکه از تعمیرکاران بسیار با تجربه کمک می گیرید، بلکه مشکل حمل و نقل ماشین ظرف شویی و بروز آسیب حین حمل و نقل نیز از بین می رود.

در صورتی که شما عزیزان نیاز به راهنمایی و مشاوره های بیشتر در این زمینه دارید می توانید با کارشناسان و متخصصان با تجربه ما در سن سرویس تماس حاصل فرمایید و نسبت به رفع مشکل خود به صورت تلفنی اقدام فرمایید. لازم به ذکر است که مجموعه سام سرویس دارای خدمات در شرق، غرب شمال و جنوب تهران می باشد و به تعمیرات ماشین ظرفشویی پاکشوما در محل می پردازد. این مرکز همچنین تعمیر یخچال فریزر در تهران را نیز انجام می دهند.