تعمیرات لوازم خانگی سام سرویس

تعمیر کولرگازی ال جی

لطفا فرم ثبت نام را تکمیل کنید:

مشاوره رایگان 

با یک تلفن مشکل شما بدون هزینه حل می شود

تعمیر تخصصی کولرگازی ال جی

  • تعمیر در محل بدون نیاز به جابجائی کولر گازی ال جی .
  • قیمت های مناسب و مقرون به صرفه.
  • بدون هیچ گونه تعطیلی در ایام سال.
  • آشنایی با انواع مدلهای کولرگازی .
  • استفاده از قطعات اصل و اورژینال.
  • تعمیر قطعات به جای تعویض.
  • استفاده از تعمیرکاران مجرب.
  • ضمانت و گارانتی واقعی.
  • شش ماه ضمانت تعمیر.
  • پرداخت بعد از اتمام کار.
تعمیر برد لوازم خانگی

تعمیر شبانه روزی انواع کولرگازی ال جی

هر ساعتی از شبانه روز میتوانید ثبت درخواست آنلاین انجام دهید. ما ساعتی بعد برای تعمیر به محل شما مراجعه و مشکل را رفع می کنیم. متخصص ما دستگاه را بررسی و تشخیص دقیق را اعلام می نماید . متخصص ما تعمیرات لازم را در منزل شما بدون نیاز به جابجائی دستگاه  انجام خواهد داد. کلیه تعمیرات انجام شده دارای ضمانت می باشد .

24 ساعته می توانیم فرم سفارش آنلاین را تکمیل و ارسال نمایید.

مراکز تعمیر کولرگازی ال جی در تهران

ما سرتاسر تهران را پوشش می دهیم .

شمال تهران: 02122093067

لواسانات، شمیرانات، نیاوران، ولنجک، الهیه، تجریش، شریعتی، فرمانیه، کامرانیه، چیذر، زعفرانیه، منظریه، ازگل، دربند، دزاشیب، محمودیه، پل رومی، پاسداران، ظفر، میرداماد، جردن، دروس، پارک وی، شهرک غرب، سعادت آباد، ملاصدرا

غرب تهران: 02144758783

آیت الله کاشانی، باغ فیض، بلوار فردوس، آریا شهر، جنت آباد، جنرال الکتریک پونک، صادقیه، اکباتان، شهرک آپادانا، شهرزیبا، شهرک آزادی، مرزداران، شهرآرا، پاتریس، جلال آل احمد، سردار جنگل، شهرک راه آهن، جنرال میدان المپیک، شهران

شرق تهران: 02177245585

تهرانپارس، پیروزی، رسالت، نارمک، امام حسین، دماوند، نیروهوایی، سید خندان، نظام آباد، مجدیه، سهروردی

شعبه مرکزی : 02188948418

گیشا، فاطمی، آرژانتین، عباس آباد، مطهری، فلسطین، توانیر، یوسف آباد، گاندی، امیرآباد

جنوب تهران: 02166735034

راه آهن، مولوی، شوش، میدان قزوین، منیریه، حسن آباد، بعثت، افسریه، نازی آباد

مرکز تهران: 02166735038

ستارخان، توحید، جمهوری، رودکی، مرتضوی، جیحون، آذربایجان، انقلاب، مهرآباد، استاد معین، جمالزاده، کارگر

 ایرادات شایع کولر گازی ال جی ؟


واسطه‌ی دانش فنی و تجربه‌ای که در اختیار داریم، به خوبی می‌دانیم کدام یک از خرابی‌ها بیشتر برای کولرگازی‌ها پیش می‌آید. به احتمال زیاد مشکلی که برای کولرگازی شما پیش آمده نیز میان همین مشکلات پیدا خواهد شد. برای پیدا کردن راه حل تعمیر کولر گازی ال جی در ادامه همراه ما باشید.
– عدم کارکرد دستگاه کولر گازی ال جی
اینکه از هر دستگاهی بخواهیم استفاده کنیم ولی هر کاری کنیم روشن نشود، از جمله بزرگ‌ترین نگرانی‌ها می تواند باشد، انگار هیچ کاری در این شرایط از دستمان بر نمی‌آید و نمی‌دانیم دقیقا چه کاری باید انجام دهیم که مشکل دستگاه برطرف شود.
خب، خبر خوب ما به شما این است که نگران نباشید، هر مساله‌ای راه حلی دارد، ما به شما راه‌های برطرف کردن مشکل دستگاه را خواهیم گفت، در نهایت اگر نتوانستید ایراد را رفع کنید تکنسین‌های متخصص ما، برای تعمیر کولر گازی ال جی و سرویس در کنارتان هستند.

– تعمیر کولر گازی ال جی .

برای بررسی مشکل کارنکردن و روشن نشدن کولرگازی، سوالاتی تحت عناوین زیر از ما پرسیده می‌شود که ما به این سوالات در ادامه پاسخ خواهیم داد.

اگر بدنبال آموزش سرویس کولر گازی ال جی خود هستید حتما سوالات زیر برای شما نیز جز موارد پرکاربرد خواهد بود پس پیشنهاد میکنیم در ادامه برای یافتن پاسخ آنها با ما همراه باشید تا از پس رفع عیب و تعمیر کولر گازی ال جی خود بتوانید برآیید.
چرا کولر گازی کار نمی‌کند ؟
چرا چراغ‌های روی دستگاه داخلی کولر گازی روشن نمی‌شود ؟
در این خصوص می‌بایست موارد زیر بررسی گردد:
ابتدا چک شود که آیا ریموت کنترل کولر گازی باتری دارد یا خیر؟ طبیعتا درصورتی که باتری نداشته باشد نمی‌تواند فرمان روشن شدن به دستگاه بدهد.
اطمینان حاصل نمایید که ریموت کنترل سالم است یا خیر؟ برای این کار کافیست با یک دستگاه کولر گازی دیگر، کنترل را چک کنید، یا از طریق دوربین موبایل تست کنید.

تعمیر کولر گازی در شرق تهران .

یعنی کنترل را جلوی دوربین موبایل بگیرید و کلیدهای آن را انتخاب کنید. اگر هنگام فشردن دکمه رو به رو دوربین، چراغ جلوی کنترل روشن شد، نشان می‌دهد که کنترل سالم است.
برق تغذیه دستگاه را چک کنید (چک شود که فیوز مینیاتوری ON باشد) و اطمینان حاصل کنید که برق تغذیه مشکلی نداشته باشد.
بررسی گردد که آیا دستگاه با دکمه ON/OFF که برروی دستگاه داخلی وجود دارد روشن می‌شود یا خیر؟
فیوز برق اصلی قطع و وصل گردد. در صورتیکه صدای بوق از دستگاه داخلی شنیده نشد، می‌بایست دستگاه از سوی تکنسین بررسی شود و اگر صدای بوق شنیده شد ولی دستگاه با دکمه ON/OFF روی دستگاه داخلی نیز روشن نشد، لازم است درخواست تعمیر کولر گازی ال جی خود را ثبت کنید.
.درنهایت اگر 5 مورد بالا را چک کردید و مشکل دستگاه برطرف نشد، نیاز است که کار را به کاردان بسپارید تا تکنسین‌های مجرب ما جهت تعمیر کولر گازی ال جی شما مراجعه کنند.

تعمرات کولر گازی ال جی در تهران .


اگر بدنبال رفع عیب کولر گازی ال جی خود هستید و با مشکل خاموش شدن ناگهانی کولر گازی مواجه هستید،به عبارت دیگر یعنی اینکه کولر در زمان کار خود بدون دلیل متوقف می گردد؛ میتواند از عوامل زیر باشد:
ایرادات برق تغذیه که می‌بایست قبل از هر اقدامی از سلامت کابل‌کشی و برق ساختمان و همچنین برق تغذیه به کولر مطمئن شد. ممکن است یک اتصالی کوچک سیم‌های برق و یا اشکال در فیوز باعث خاموش شدن کولر گازی گردد.
خرابی فیور مینیاتوری که ممکن است قطع شده باشد و یا مشکل داشته باشد.
انتخاب حالت (SLEEP MODE) .بعد از تایم تعیین شده دستگاه خاموش می‌شود. کلید انتخاب این حالت بر روی کنترل شکل ستاره می‌باشد و تایم قابل انتخاب بین 1 تا 7 ساعت می‌باشد.

تعمیر کولر گازی ال جی در غرب .


پس از اینکه دمای محیط به دمای انتخابی می‌رسد، ممکن است کمپرسور دستگاه خاموش گردد.البته پنل دستگاه در حالت سرمایش همچنان کار می‌کند.
باید توجه کرد که در حالت گرمایش منظور ازخاموشی دستگاه، عملکرد هات استارت و دیفراست نباشد .
به تعمیر کولر گازی ال جی نیاز دارید؟ از تکنسین‌های حرفه‌ای گلدیران کمک بگیرید.
– عدم سرمایش یا سرمایش ضعیف کولر گازی ال جی
اصلی‌ترین وظیفه کولر گازی ایجاد سرمایش مناسب در کمترین زمان ممکن است. گاهی ممکن است دستگاه سرمایش مناسب نداشته باشد و نتواند محیط را خنک کند. وقتی با کارشناس مرتبط با کولر گازی بابت سرمایش نامناسب تماس گرفته می‌شود معمولا سوالات زیر از سوی مشتریان مطرح می‌شود:
چرا کولرگازی باد خنک نمی‌دهد؟
چرا سرمایش کولر گازی کم شده است؟
چرا سرمای کولرگازی با دمایی که تنظیم کردید تطابق ندارد؟
چرا کولرگازی باد گرم نمی‌دهد؟
چرا فن موتور و چراغ‌های یونیت داخلی کولر گازی روشن است ولی دستگاه کار نمی‌کند. علت چیست؟
چرا سیستم خاموش است، ولی دستگاه بیرونی کولر گازی هنوز کار می‌کند؟
چرا وزش باد خنک نیست و ترموستات به هیج وجه عمل نمی‌کند؟

تعمیر کولر گازی ال جی در شمال تهران.

جهت پاسخ به سوالات بالا می‌بایست به عواملی که سبب سرمایش ضعیف و یا عدم سرمایش می‌گردد آگاه بود. این عوامل عبارتند از موارد زیر اما در صورتیکه مشکل کولرگازی شما برطرف نشد کافیست برای تعمیر کولر گازی ال جی خود به ما اطلاع دهید:
فیلتر هوا
فیلتر هوا وظیفه‌ی جلوگیری از ورود ذرات معلق در هوا به اواپراتور دستگاه را دارد و اگر توسط ذرات معلق مسدود گردد، جریان هوا از کویل اواپراتور عبور می‌کند و در نتیجه نمی‌تواند محیط را خنک کند. جهت رفع این مشکل می‌توان فیلتر‌ها را از دستگاه جدا و اقدام به شستشوی آن نمود.
کندانسور
وظیفه کندانسور انتقال گرمای جذب شده از محیط داخل و انتقال گرمای گاز کمپرسور به محیط بیرون می‌باشد، و اگر اختلالی در سیستم کندانسور به وجود آید سبب می‌گردد سرمایش مناسبی در دستگاه داخلی نداشته باشیم.