تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ سرویس

تعمیر ماکروفر ال جی

لطفا فرم ثبت نام را تکمیل کنید:

مشاوره رایگان 

با یک تلفن مشکل شما بدون هزینه حل می شود

تعمیر تخصصی ماکروفر سولاردم

  • تعمیر در محل بدون نیاز به جابجائی ماکروفر.
  • قیمت های مناسب و مقرون به صرفه.
  • بدون هیچ گونه تعطیلی در ایام سال.
  • آشنایی با انواع مدلهای اجاق گاز.
  • استفاده از قطعات اصل و اورژینال.
  • تعمیر قطعات به جای تعویض.
  • استفاده از تعمیرکاران مجرب.
  • ضمانت و گارانتی واقعی.
  • شش ماه ضمانت تعمیر.
  • پرداخت بعد از اتمام کار.
تعمیر برد لوازم خانگی

تعمیر شبانه روز انواع ماکروفر سولاردم

هر ساعتی از شبانه روز می توانید با ما تماس بگیرید، ما جوابگو هستیم .تکنسین ساعتی بعد در محل شما حضور داشته و دستگاه مورد نظر را عیب یابی کرده و  هزینه را اعلام می کند. در صورت تمایل شما تعمیر انجام می شود. متخصص ما تعمیرات لازم را در منزل شما انجام داده و نیاز به جابجائی دستگاه نیست .

24 ساعته می توانیم فرم سفارش آنلاین را تکمیل و ارسال نمایید.

مراکز تعمیر ماکروفر سولاردم در تهران

ما سرتاسر تهران را پوشش می دهیم .

شمال تهران: 02122093067

لواسانات، شمیرانات، نیاوران، ولنجک، الهیه، تجریش، شریعتی، فرمانیه، کامرانیه، چیذر، زعفرانیه، منظریه، ازگل، دربند، دزاشیب، محمودیه، پل رومی، پاسداران، ظفر، میرداماد، جردن، دروس، پارک وی، شهرک غرب، سعادت آباد، ملاصدرا

غرب تهران: 02144758783

آیت الله کاشانی، باغ فیض، بلوار فردوس، آریا شهر، جنت آباد، جنرال الکتریک پونک، صادقیه، اکباتان، شهرک آپادانا، شهرزیبا، شهرک آزادی، مرزداران، شهرآرا، پاتریس، جلال آل احمد، سردار جنگل، شهرک راه آهن، جنرال میدان المپیک، شهران

شرق تهران: 02177245585

تهرانپارس، پیروزی، رسالت، نارمک، امام حسین، دماوند، نیروهوایی، سید خندان، نظام آباد، مجدیه، سهروردی

شعبه مرکزی : 02188948418

گیشا، فاطمی، آرژانتین، عباس آباد، مطهری، فلسطین، توانیر، یوسف آباد، گاندی، امیرآباد

جنوب تهران: 02166735034

راه آهن، مولوی، شوش، میدان قزوین، منیریه، حسن آباد، بعثت، افسریه، نازی آباد

مرکز تهران: 02166735038

ستارخان، توحید، جمهوری، رودکی، مرتضوی، جیحون، آذربایجان، انقلاب، مهرآباد، استاد معین، جمالزاده، کارگر

تعمیرگاه مرکزی ماکروفر سولاردم

اگر به دنبال شعبه مرکزی برای تعمیر ماکروفر سولاریوم  و همچنین تکنسین های مجرب و حرفه ای می باشید، می توانید با  سام سرویس، در تماس باشید. مجموعه ی سام سرویس، در زمینه تعمیر انواع ماکروفر، دارای سال ها تجربه بوده و کارشناس این نمایندگی در جهت خدمات تعمیرات ماکروفر، آماده ی راهنمایی و خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند. این مجموعه دارای شعب متعدد  تعمیر ماکروفر سولاریوم در تهران می باشد.

وقتی پریز مایکروویو شما برق دریافت نمی کند
در این حالت نمایشگر مایکروویو روشن نمی شود. وقتی می‌توان مایکروفر را روشن کرد، هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

خروجی محافظ را بررسی کنید
طبق آیین نامه برق، پریزهای روی پیشخوان آشپزخانه باید به سبک قطع کننده جریان زمین باشند. خروجی های محافظ چندین سفر می کنند. مایکروویو را از برق بکشید، دکمه «تنظیم مجدد» را در پریز محافظ و/یا در پنل خدمات برق در کلیدهای فشار دهید، وصل کنید و دوباره امتحان کنید.

سایر سیمها ا را تست کنید

ممکن است مایکروویو شما را به یک پریز به سبک محافظ وصل نشده باشد، اما ممکن است حفظ شود محافظ را از یک پریز دیگر که به سبک می شود کند. این یک روش معمولی نیست، اما در بسیاری از جوامع به کد الکتریکی پایبند است. فر را از برق بکشید، تمام پریزهای دیگر به سبک محافظ را در آشپزخانه تنظیم مجدد کنید، و ببینید آیا صفحه نمایش روشن می شود یا خیر.

مدار شکن را بچرخانید
قطع کننده مدار روی تابلوی خدمات برق ممکن است خاموش شود. پانل سرویس را پیدا کنید، سپس شکن به خروجی مایکروویو را پیدا کنید. بریکر را خاموش کرده و دوباره روشن کنید.

تعمیر ماکروفر وسولاردوم ردتهران


می‌توانید دوبار بررسی کنید که برق هم به پریز GFCI و هم به سیم برق مایکروویو با یکساز ولتاژ ارزان می‌رسد. زمانی که به پریز برق وصل است، آن را به سیم برق بزنید. اگر بوق می دهد یا روشن می شود (بسته به تستر)، به این معنی است که سیم برق گرفته است.

وقتی پریز برق دارد اما فر برق ندارد

در این حالت، شما تشخیص داده اید که مایکروویو شما دارای برق زنده است، اما صفحه نمایش روشن نمی شود و فر روشن نمی شود. ممکن است مشکل از سوختن فیوز باشد. برای خرید فیوز صحیح، به دفترچه راهنمای مالک خود مراجعه کنید. فیوزهای مایکروویو ارزان هستند و به راحتی به صورت آنلاین در دسترس هستند.


فیوز را پیدا کنید
دستگاه را از برق بکشید و به محل کار مایکروویو خود دسترسی پیدا کنید. اگر مایکروویو کانتری دارید، احتمالاً با باز کردن پوشش فلزی، در پشت آن دسترسی خواهید داشت. اگر این یک مدل دائمی و بیش از حد است، می توان از جلو به داخل آن دسترسی داشت.

تعمیر سولاردوم در غرب تهران

پس از داخل شدن، دو سیم مشکی را می بینید که به هم متصل شده اند و یک پوشش پلاستیکی بین آنها قرار گرفته است. فیوز درون این محفظه قرار دارد.
فیوز را بردارید
بدنه را با گوشتی سر صاف کنید و فیوز را از دو سیم جدا کنید.

فیوز جدید را نصب  کنید

فیوز جدید را از بسته بندی آن خارج کنید و مراقب باشید که انتهای فلزی را با انگشتان خود لمس کنید. فقط ناحیه مرکزی را لمس کنید.

فیوز را در جای خود بین دو سیم فشار دهید و بدنه آن را ببندید.

درب دسترسی را ببندید و مایکروویو را امتحان کنید.
زمانی که به نظر می رسد می چرخد ​​فلک مایکروویو خراب است
اگر مایکروویو شما کاملاً روشن می شود و کار می کند، اما صفحه گردان یا چرخ فلکی که قرار است غذا را بچرخاند به سرعت می چرخد ​​یا اصلا نمی چرخد، ممکن است مشکل از کوپلر بوش محرک چرخ فلک باشد. کوپلر قسمت پلاستیکی 3 یا 4 شاخه ای است که با چرخ فلک درگیر می شود تا چرخش را بچرخند.

تعمیر ماکروویو در شمال تهران

ممکن است با چرخ فلک درگیر نباشد (در این صورت، تنها کاری که باید انجام دهید که دندان‌ها را تراز کنید، یا آنقدر با غذا و سایر گن‌ها جاسازی شود که به اندازه کافی با دندان‌های چرخ فلک درگیر نمی‌شود.
از طرف دیگر، ممکن است مشکل از موتوری باشد که ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد. آیا این اصلاح ممکن است ترسناک و گران به نظر برسد، اماکدام از اینها نیست. موتورهای چرخ و فلک مایکروویو که به صورت آنلاین در دسترس هستند، نسبتا ارزان، کوچک و به راحتی قابل تعویض هستند.

چرخ ریل را تمیز کنید

در را باز کرده و با بلند کردن صفحه گردان آن را بردارید. کوپلر را با انگشتان خود بگیرید (نه انبردست) و مستقیماً به سمت بالا بکشید.

این مورد را در آب گرم و صابون تمیز کنید، آن و چرخ فلک را جایگزین کنید و دوباره امتحان کنید.

اگر این کار نکرد، کوپلر را دوباره بردارید. ممکن است کوپلر در قسمت پایین جدا شود تا عنصر فلزی موتور با کوپلر درگیر شود. یک کوپلر جدید را به صورت آنلاین خریداری کنید و آن را تعویض کنید.
حلقه چرخ فلک را بازرسی و تمیز کنید
یک حلقه چرخدار پلاستیکی کوپلر بوش ذکر شده در بالا را احاطه کرده و صفحه گردان را پشتیبانی می کند. بررسی کنید تا مطمئن شوید که چرخ های این چرخ به راحتی می چرخند. اگر نه، آن را در آب گرم و صابون غوطه ور کنید، تمیز کنید، تعویض کنید، سپس دوباره فر را روشن کنید. اگر چرخ فلک ادامه به درستی کار نمی کند، به مرحله بعدی یعنی تعویض موتور وارد می شود.

موتور چرخ  را تعویض کنید

مایکروویو را به طرف خود بچرخانید (برای اجاق‌های بیش از حد، می‌توانید از پایین به آن دسترسی داشته باشید) و پانل دسترسی را با پیچ گوشتی سر فیلیپس بردارید.

قبل از کنار گذاشتن پانل دسترسی، ممکن است لازم باشد دسته سیمی را که به نور متصل است جدا کنید. برای انجام این کار، هر طرف کانکتور را فشار دهید تا سیم ها از هم جدا شوند.
دو سیم به موتور متصل می شود. آن سیم ها را از ترمینال های موتور جدا کنید.
موتور فعلی را با پیچ گوشتی سر فیلیپس از مایکروویو باز کرده و خارج کنید.
موتور جدید را در پایین مایکروفر قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که سمت صاف شافت موتور با سوراخ دریافتی صاف در کوپلر هم تراز باشد. موتور را در جای خود پیچ ​​کنید و سیم ها را به پایان ها وصل کنید.
دسترسی پانل را بازیابی کنید، وصل کنید و مایکروویو را امتحان کنید.
چه زمانی با یک متخصص تماس بگیرید
اگر با این تعمیر اصلاً احساس ناراحتی می کنید، برای هر چیزی که بین پانل سرویس و پریز آشپزخانه منتهی می شود، با یک برقکار تماس بگیرید. برای مسائل