تعمیرات لوازم خانگی LG

تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی

لطفا فرم ثبت نام را تکمیل کنید:

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

مشاوره رایگان 

با یک تلفن مشکل شما بدون هزینه حل می شود

تعمیر تخصصی ماشین ظرفشویی ال جی

  • تعمیر در محل بدون نیاز به جابجائی ماشین ظرفشویی.
  • آشنایی با انواع مدلهای ماشین ظرفشویی.
  • قیمت های مناسب و مقرون به صرفه.
  • بدون هیچ گونه تعطیلی در ایام سال.
  • استفاده از قطعات اصل و اورژینال.
  • تعمیر قطعات به جای تعویض.
  • استفاده از تعمیرکاران مجرب.
  • ضمانت و گارانتی واقعی.
  • شش ماه ضمانت تعمیر.
  • پرداخت بعد از اتمام کار.
  •  
تعمیر برد لوازم خانگی

تعمیر شبانه روزی ماشین ظرفشویی ال جی

هر ساعتی از شبانه روز میتوانید ثبت درخواست آنلاین انجام دهید. ما ساعتی بعد برای تعمیر به محل شما مراجعه و مشکل را رفع می کنیم. متخصص ما دستگاه را بررسی و تشخیص دقیق را اعلام می نماید . متخصص ما تعمیرات لازم را در منزل شما بدون نیاز به جابجائی دستگاه  انجام خواهد داد. کلیه تعمیرات انجام شده دارای ضمانت می باشد .

مراکز تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در تهران

ما سرتاسر تهران را پوشش می دهیم .

شمال تهران: 02122093067

لواسانات، شمیرانات، نیاوران، ولنجک، الهیه، تجریش، شریعتی، فرمانیه، کامرانیه، چیذر، زعفرانیه، منظریه، ازگل، دربند، دزاشیب، محمودیه، پل رومی، پاسداران، ظفر، میرداماد، جردن، دروس، پارک وی، شهرک غرب، سعادت آباد، ملاصدرا

غرب تهران: 02144758783

آیت الله کاشانی، باغ فیض، بلوار فردوس، آریا شهر، جنت آباد، جنرال الکتریک پونک، صادقیه، اکباتان، شهرک آپادانا، شهرزیبا، شهرک آزادی، مرزداران، شهرآرا، پاتریس، جلال آل احمد، سردار جنگل، شهرک راه آهن، جنرال میدان المپیک، شهران

شرق تهران: 02177245585

تهرانپارس، پیروزی، رسالت، نارمک، امام حسین، دماوند، نیروهوایی، سید خندان، نظام آباد، مجدیه، سهروردی

شعبه مرکزی : 02188948418

گیشا، فاطمی، آرژانتین، عباس آباد، مطهری، فلسطین، توانیر، یوسف آباد، گاندی، امیرآباد

جنوب تهران: 02166735034

راه آهن، مولوی، شوش، میدان قزوین، منیریه، حسن آباد، بعثت، افسریه، نازی آباد

مرکز تهران: 02166735038

ستارخان، توحید، جمهوری، رودکی، مرتضوی، جیحون، آذربایجان، انقلاب، مهرآباد، استاد معین، جمالزاده، کارگر

تعمیر ماشین ظرفشویی LG .

آیا ماشین ظرفشوئی شما ال جی بوده و به تازگی دچار مشکل شده است؟ نگران نباشید ما کنار شما هستیم تا بهترین روش‌ها را برای عیب یابی و تعمیرات ظرفشوئی به شما ارائه کنیم. فقط کافی است تا پایان مطلب با ما همراه شوید و نکات مربوطه را به درستی انجام دهید.

برند ال جی از معروف‌ترین برند‌های لوازم خانگی الکتریکی است که می‌توان گفت همه آن را می‌شناسند. این کمپانی ماشین ظرفشوئی‌هایی مختلفی را با ابعاد متفاوت تولید و عرضه کرده است که با توجه به سلیقه مشتریان در اختیار آن‌ها قرار داده خواهد شد. این ماشین‌های ظرفشوئی گاهی ممکن است دچار مشکل شوند که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

چرا ماشین ظرفشوئی روشن نمی‌شود؟

این امر ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد اما پیش از هر چیز مطمئن شوید که دو شاخه دستگاه به برق وصل است. اگر وصل بود و باز هم دستگاه کار نکرد از سالم بودن پریز اطمینان حاصل نمائید.

در قدم بعدی اگر علت روشن نشدن را در این موارد نیافتید، سوئیچ قفل درب ماشین ظرفشویی ال جی را مورد ارزیابی قرار دهید. اگر سوئیچ قفل درب به خوبی عمل نکند و خراب باشد باعث می شود که کار برق رسانی به درستی صورت نگیرد و ماشین ظرفشوئی روشن نخواهد شد.

پس از بررسی این موارد و سالم بودن آن‌ها تایمر را باید بررسی کنید. اگر زمانی که دستگاه می‌خواهد کار کند صدای تخلیه آب را از پمپ تخلیه نمی‌شنوید ممکن است تایمر الکترونیکی با مشکل رو برو شده باشد.

کدهای خطای ظرفشوئی ال جی.

شاید شما هم گاهی با پیغام خطای ماشین ظرفشوئی ال جی مواجه شده‌اید و اما نمی‌دانید که منظور از این کد چه چیزی است. رایج‌ترین خطای متداول به نمایش گذاشته شده، 3 مورد زیر است:

  • خطای PF: این خطا زمانی نمایش داده می‌شود که دستگاه ایرادات برقی داشته باشد.
  • خطای HE: در این مورد باید مدار گرمایشی مورد بررسی قرار گیرد.
  • خطای CL: قفل کودک را ارزیابی نمائید.

علت خشک نشدن ظروف در ظرفشوئی .

بهتر است بدانید اگر ماشین ظرفشویی ال جی را در برنامه‌های Quick و  Prewash قرار داده‌اید، در این برنامه‌ها ظرف خشک نمی‌شود. اگر کمی آب در لیوان‌ها مانده است کاملا طبیعی می‌باشد و این را نشانه درست کار نکردن دستگاه ندانید. مایع جلا دهنده استفاده کنید. اگر دستگاه error داد و کار خشک کردن ظرف‌ها انجام نشد باید از متخصصین تعمیرات ماشین ظرفشوئی ال جی که خدمات در سراسر تهران ارائه می دهند کمک بگیرید.

علت خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشوئی ال جی-وبسایت سام سرویس

 

گاهی اوقات ماشین ظرفشوئی ال جی با بوی بدی همراه است که اصلا خوشایند نیست. در صورتی که این اتفاق برای ماشین ظرفشوئی شما افتاد از بوگیرهای مخصوص ماشین ظرفشوئی استفاده کنید. اگر باز هم این بو برطرف نشد 200 سی سی سرکه سفید را درون یک کاسه بریزید و در سبد بالایی دستگاه قرار دهید. برنامه ECO یا AUTO را انتخاب نموده تا دستگاه یک بار کار شستن بدون ظروف را اجرا کند.

 رسوب سفیددر ماشین ظرفشوئی ال جی .

این مورد زمانی پیش می‌آید که مواد شوینده و یا براق کننده را به خوبی تنظیم نکرده باشید. در صورتی که ظرف نمک خالی باشد و یا در ظرف نمک را به درستی نبندید این مشکل به وجود می‌آید.  حتما مواد شوینده و محفظه نمک را در ماشین ظرفشویی ال جی مورد ارزیابی قرار دهید.

ظرف‌ها تمیز شسته نمی‌شوند

این مشکل به سبب یکی از موارد زیر رخ خواهد داد که باید بررسی و تنظیم شود.

  • مقدار مواد شوینده به اندازه نیست.
  • ظرف‌ها به درستی درون سبدها چیده نشده‌اند.
  • ممکن است فیلتر‌ها در ماشین ظرفشویی ال جی مشکل داشته باشند و دچار مسدودیت شده‌اند.
  • روزنه‌های آب فشان احتمال گرفتگی دارد.
  • برنامه را به درستی انتخاب نکرده‌اید.

عدم تخلیه آب ماشین ظرفشوئی ال جی.

از دلایل این مشکل می‌توان به گرفتگی و مسدود شدن فیلترها اشاره کرد که حتما باید تمیز شوند. اما یکی دیگر از دلایل را باید گرفتگی و انسداد شیلنگ تخلیه آب دانست که باید بررسی شود و در صورت گرفتگی پاک و تمیز شود. البته پمپ تخلیه هم ممکن است خراب شده باشد که باید به صورت اصولی توسط تعمیرکار ماهر تعویض و یا تعمیر شود. از پیچ خوردگی شیلنگ نیز اطمینان حاصل کرده و چک کنید که تا شدگی نداشته باشد.

عدم تخلیه آب ماشین ظرفشوئی ال جی-وبسایت سام سرویس