تعمیرات لوازم خانگی وایت هاوس

تعمیر یخچال وایت هاوس

لطفا فرم ثبت نام را تکمیل کنید:

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

مشاوره رایگان 

با یک تلفن مشکل شما بدون هزینه حل می شود

تعمیر تخصصی یخچال وایت هاوس

  • تعمیر در محل بدون نیاز به جابجائی یخچال.
  • قیمت های مناسب و مقرون به صرفه.
  • بدون هیچ گونه تعطیلی در ایام سال.
  • استفاده از قطعات اصل و اورژینال.
  • آشنایی با انواع مدلهای یخچال
  • تعمیر قطعات به جای تعویض.
  • استفاده از تعمیرکاران مجرب.
  • ضمانت و گارانتی واقعی.
  • شش ماه ضمانت تعمیر.
  • پرداخت بعد از اتمام کار.
تعمیر برد لوازم خانگی

تعمیر شبانه روزی یخچال وایت هاوس

هر ساعتی از شبانه روز میتوانید ثبت درخواست آنلاین انجام دهید. ما ساعتی بعد برای تعمیر به محل شما مراجعه و مشکل را رفع می کنیم. متخصص ما دستگاه را بررسی و تشخیص دقیق را اعلام می نماید . متخصص ما تعمیرات لازم را در منزل شما بدون نیاز به جابجائی دستگاه  انجام خواهد داد. کلیه تعمیرات انجام شده دارای ضمانت می باشد .

مراکز تعمیر یخچال وایت هاوس در تهران

ما سرتاسر تهران را پوشش می دهیم .

شمال تهران: 02122093067

لواسانات، شمیرانات، نیاوران، ولنجک، الهیه، تجریش، شریعتی، فرمانیه، کامرانیه، چیذر، زعفرانیه، منظریه، ازگل، دربند، دزاشیب، محمودیه، پل رومی، پاسداران، ظفر، میرداماد، جردن، دروس، پارک وی، شهرک غرب، سعادت آباد، ملاصدرا

غرب تهران: 02144758783

آیت الله کاشانی، باغ فیض، بلوار فردوس، آریا شهر، جنت آباد، جنرال الکتریک پونک، صادقیه، اکباتان، شهرک آپادانا، شهرزیبا، شهرک آزادی، مرزداران، شهرآرا، پاتریس، جلال آل احمد، سردار جنگل، شهرک راه آهن، جنرال میدان المپیک، شهران

شرق تهران: 02177245585

تهرانپارس، پیروزی، رسالت، نارمک، امام حسین، دماوند، نیروهوایی، سید خندان، نظام آباد، مجدیه، سهروردی

شعبه مرکزی : 02188948418

گیشا، فاطمی، آرژانتین، عباس آباد، مطهری، فلسطین، توانیر، یوسف آباد، گاندی، امیرآباد

جنوب تهران: 02166735034

راه آهن، مولوی، شوش، میدان قزوین، منیریه، حسن آباد، بعثت، افسریه، نازی آباد

مرکز تهران: 02166735038

ستارخان، توحید، جمهوری، رودکی، مرتضوی، جیحون، آذربایجان، انقلاب، مهرآباد، استاد معین، جمالزاده، کارگر

;

تعمیر یخچال وایت هاوس .

نمایندگی تعمیرات یخچال وایت هاوس White House در شرق,غرب,شمال,جنوب تهران | خدمات سامسونگ سرویس. تعمیر یخچال فریزر وایت هاوس در محل | تعمیرات تخصصی و به روز وقیمت منصفانه.

یخچال وایت هاوس از برند های بسیار معتبر در حوزه ی تولید یخچال بوده که بهترین یخچال ها را با کیفیت بالا تولید می کند که تعمیر یخچال وایت هاوس می تواند بهترین گزینه به جای خرید مجدد یخچال باشد.

برای اینکه بدانیم چه مشکلاتی می تواند باعث شود تا نیاز به تعمیر یخچال وایت هاوس داشته باشیم به برخی از این موارد اشاره می کنیم.

در ابتدا می توان گفت که مشکلاتی که برای دستگاه ها و لوازم خانگی بوجود می آید دو دسته است:

دسته اول مشکلاتی هستند که براحتی قابل تعمیر هستند که چه اتفاقی افتاده و برخی مشکلات که در دسته ی دوم قرار می گیرند کمی مهارت نیاز دارند تا پی به موضوع برده شود.

تعمر یخچال وایت هاوس در محل .

مشکلات دسته ی اول شامل برفک های متداول در یخچال ها و نیز عدم روشن شدن یخچال و غیره است که کاملا قابل مشاهده و درک هستند.

اما مشکلات دسته دوم نظیر تغییرات در صدای موتور، انتشار صدایی عجیب از قسمت های مختلف یخچال و نشت آب به داخل و بیرون یخچال می تواند ما را گمراه کند و وادار نماید تا با یک متخصص تعمیرات یخچال برای انجام خدمات تعمیر یخچال وایت هاوس ما را راهنمایی کند.

 

مشاوره از تعمیرکار متخصص برای پیدا کردن عیوب لوازم خانگی نظیر یخچال وایت هاوس بسیار مفید بوده و باعث می شود تا خرابی و مشکل بوجود آمده به شکل حاد در نیاید و مشکلات بعدی را رقم نزند.

در هر کجای تهران که باشید می توانید از خدمات تعمیر یخچال  استفاده کنید و یخچال خود را بدون اینکه به تعمیرگاه یخچال ببرید در داخل منزل عیب یابی کنید.

 یخچال وایت هاوس در شمال تهران .

دماتی تعمیر یخچال وایت هاوس در غرب تهران در این مجموعه برای پذیرش خدمات تعمیراتی مناطق غربی تهران است و همچنین بخش خدماتی تعمیر یخچال وایت هاوس در شرق تهران نیز همشهری های مناطق شرقی تهران را تحت پوشش قرار می دهد.

علاوه بر این شمال تهران نیز نادیده گرفته نشده و جزو اصلی ترین قسمت های تحت پوشش این مجموعه می باشد و تمامی خدمات تعمیر یخچال وایت هاوس در شمال تهران نیز ارائه می شود.

از نکات دیگری که در خرابی های یخچال وایت هاوس می تواند پر اهمیت باشد سردی و عدم سردی داخل یخچال است که اگر یخچال شما به خوبی سرد نمی کند و یا اصلا سرد نمی کند به احتمال زیاد مشکل جدی برای آن بوجود آمده است که نیاز به تعمیر یخچال وایت هاوس توسط تعمیرکار متخصص می باشد.

از دیگر موارد که می توان ذکر کرد اتومات کردن و عدم اتومات کردن یخچال است که با قطع و وصل کردن برق آن می توان به راحتی متوجه این موضوع شد.

اگر برق دستگاه را قطع کنید و مجدد وصل کنید در صورت روشن شدن فن و نیز درجه های اتوماتیک یخچال می توان متوجه شد که حالت اتومات کردن یخچال سالم است اما اگر اتومات کار نکند باعث خواهد شد که در آینده ای نزدیک موتور دستگاه دچار سوختگی شود.

برای جلوگیری از این موضوع می بایست هر چه زودتر برای تعمیر یخچال اقدام نموده و با گرفتن مشاوره از کاربلدان تعمیرات یخچال وایت هاوس مانع از پیشرفت خرابی شویم.

تعمیر یخچال ساید وایت هاوس

مشکل در یخچال وایت هاوس ؟

در ایجاد خرابی یخچال ها از جمله یخچال وایت هاوس بسیاری از علت های نهفته وجود دارد که برخی از آنها به طرز استفاده و برخی دیگر به مدت زمان استفاده از یخچال مرتبط است.

مثلا وقتی درب یخچال وایت هاوس به صورت مداوم و گاه و بی گاه باز و بسته شود منجر به خرابی لولا های درب شده و نیاز به تعمیر یخچال وایت هاوس واجب می شود.

در برخی مواقع صداهایی در نیمه شب از یخچال شنیده می شود که این صدا ها اگر فقط در نیمه شب شنیده شود می تواند از ولتاژ پایین برق در این زمان از شب باشد.

اما اگر صداهای عجیب و غریب از یخچال وایت هاوس شنیدید و این صداها به صورت مداوم در طول روز و شب ادامه داشت حتما از خدمات تعمیر یخچال وایت هاوس بهره ببرید و با یک تماس از مشاوره های آنها استفاده کنید.

صدای نا هنجار در یخچال .

خرابی در اورلود یخچال وایت هاوس می تواند از دلایل ایجاد صدای مکرر یخچال باشد که این مورد توسط تعمیرکار متخصص بصورت کامل رفع می گردد.

برخی صداها نیز وجود دارد که اگر این صدا ها از دستگاه یخچال وایت هاوس شنیده شود کاملا طبیعی بوده و می توان با بی خیالی از آن عبور کرد.

1-صدایی که مشابه جوشیدن آب است.

2-صدایی که مشابه صدای باد می باشد.

3-صدایی که وقتی یخچال میخواهد یخ ها را بزداید ایجاد می کند.

4-وقتی قبل از کمپرسور صدایی مشابه کلیک کردن شنیده شود.

نواسانات در یخچال وایت هاوس .

  • از دیگر مشکلاتی که یخچال وایت هاوس می تواند در هنگام خراب شدن داشته باشد و نیاز به تعمیر یخچال وایت هاوس احساس شود، می توان به نوسان درجه یخچال وایت هاوس اشاره کرد.
  • اگر در درجه ی یخچال وایت هاوس نوسانی مشاهده نمودید موارد زیر را بررسی کرده و در صورت عدم رفع آن، با تعمیرکار متخصص تعمیر یخچال های وایت هاوس تماس بگیرید.
  • تعمیر یخچال وایت هاوس در شرق تهران
  • -نوسانات ایجاد شده می تواند از ترموستات یخچال باشد که می بایست بررسی شود.
  • -همچنین اگر کمپرسور دستگاه شما خراب شده باشد نوسانات درجه یخچال ایجاد می شود.
  • -وجود اختلال هایی در اتصالات برقی و سیم پیچی های یخچال در صورت دستکاری های قبلی نیز می تواند این نوسانات را بوجود آورد.
  • -سنسورهایی در یخچال ها وجود دارد که این سنسورها وظیفه ی کنترل درجه را با هوشمندی خود بر عهده داشته و اگر دچار مشکل شوند نوسانات درجه ای رخ خواهد داد.

تعمیر یخچال ساید .

در صورتی که موارد بالا بررسی شد و مشکل خاصی وجود نداشت حتما یک متخصص حرفه ای نیاز است تا در محل حاضر شده و یخچال را از نزدیک کنترل و بررسی کند.

 تعمیر یخچال سایدبای ساید وایت هاوس در این مجموعه با بهترین متخصصان این امر با سالها تجربه در کار تعمیرات انجام می شود و متقاضیان خدمات تعمیراتی می توانند با شماره های موجود در سایت تماس حاصل کرده و علاوه بر دریافت مشاوره های رایگان، سفارش تعمیراتی خود را نیز ثبت کنند تا تعمیرکاران حرفه ای در محل شما حاضر شده و خدمات تعمیرات را در منزل پیگیری کنند.

مهم است که بدانید یخچال شما چه زمانی نیاز به تعمیر دارد. ما فهرستی از علامت رایج خرابی یخچال وایت هاوس را گردآوری کرده‌ایم که باید در اسرع وقت با یک تکنسین برای تعمیر یخچال تماس بگیرید

به نظر کارکنان تعمیر یخچال ساید بای ساید وایت هاوس ما، یکی از ساده ترین راه ها برای صرفه جویی در انرژی و هزینه، تنظیم دمای یخچال وایت هاوس در دمای ایده آل است. در بیشتر موارد، این محدوده دمایی 18درجه برای فریزر و 4 درجه برای یخچال است. با این حال، ممکن است بخواهید برای اطمینان، دفترچه راهنمای  کاتالوگ را که به همراه یخچال شما ارائه شده است، بررسی کنید.

تعمیر یخچال وایت هاوس در غرب تهران .

کارکنان تعمیر یخچال ما به بررسی  و سرویس کندانسور  یخچال شما در ابتدای فصل نیز می تواند مفید باشد. به هر حال، درزگیرهای شکسته و   کندانسور کثیف دو دلیل اصلی برای از دست دادن انرژی یخچال ها در تابستان های گرم  هستند. متخصصین تعمیر یخچال ما می توانند در طول تماس های معمولی خدمات، از این دو مشکل و موارد دیگر مراقبت کنند.

تعمیر یخچال وایت هاوس در شمال تهران .

یکی دیگر از دلایل کاهش انرژی یخچال ها در ماه های تابستان به محتویات آن مربوط می شود. بنابراین، مهم است که مطمئن شوید که یخچال را پر نگه ندارید و محتویات آن را دور از دیوارهای داخلی قرار دهید. انجام این کار به گردش هوای داخل یخچال و در دمای مناسب کمک می کند. علاوه بر این، هرگز غذای داغ را داخل یخچال قرار ندهید. این نه تنها یک خطر ایمنی مواد غذایی است، بلکه می تواند باعث شود یخچال شما دوبرابر کار کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این اقدامات و سایر اقدامات صرفه جویی در مصرف انرژی، لطفاً با متخصصین تعمیر یخچال با شماره سام سرویس تماس بگیرید. اکنون تماس بگیرید، تا تعمیرکار به محل شما اعزام شود.

   تعمیر یخچال وایت هاوس پس از قطع برق.

نکته خوب، بیشتر هشدارهای هشداردهنده که معمولاً پس از  نواسان برق ظاهر می‌شوند، اغلب نشانه‌ای از مشکلات جزئی هستند، در مقابل رویدادهای مهم. به عنوان مثال، آیا می دانستید که برخی از تنظیمات دما باید پس از  خاموش و روشن شدن یخچال  دوباره تنظیم شوند؟ درسته. در غیر این صورت،  یخچال برندوایت هاوس همیشه زنگ هشدار را به صدا در می آورد  و یک  ارور نشان میدهد.

ارورها به طور کلی نشان می‌دهند که یخچال یا فریزر دارای دمای داخلی است که در منطقه خطر قرار دارد.   کسانی که ممکن است بحث های قبلی را از دست داده باشند می توانند وبلاگ ما را مرور کنند یا برای پاسخ با تیم تعمیر یخچال وایت هاوس   تماس بگیرند.

ارور یخچال وایت هاوس .

بدون شک، هشدارهای دیگری نیز وجود دارد که ممکن است پس از قطع یا افزایش برق ظاهر شوند. تعدادی از آلارم‌هایی که اعضای تیم تعمیر یخچال سام سرویس ما اغلب مشاهده می‌کنند، مربوط به درب‌ها، کشوها و فیلترهای لوازم خانگی است. برای ثبت، آنها معمولاً مشکلات سریع و هشدار را نیز حل می کنند. همچنین، ممکن است مواردی وجود داشته باشد که اعضای تیم ما بتوانند از طریق تلفن یا از طریق ایمیل، صاحبان خانه را از طریق تلفن یا از طریق ایمیل از طریق فرآیند حل و فصل بررسی کنند. به این ترتیب، وقتی صحبت از آلارم درب و فیلتر می شود، ممکن است نیازی به مراجعه حضوری نباشد.

با در نظر گرفتن این موضوع، آیا می خواهید در مورد قطعی های برق و اینکه چگونه آنها ممکن است بر لوازم خانگی تأثیر منفی بگذارند بیشتر بدانید؟ اگر چنین است، لطفاً به صورت آنلاین یا تلفنی با تکنسین های تعمیر یخچال سامسرویس ما تماس بگیرید. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا تا حد امکان در مورد کدهای هشدار به راحتی قابل اصلاح با شما صحبت کنیم.

برای تعمیر یخچال وایت هاوس با سام سرویس تماس بگیرید خدمات ما در شرق . غرب . جنوب . وشمال تهران سرویس میدهیم.