تعمیرات لوازم خانگی بوش

تعمیر کولرگازی بوش

لطفا فرم ثبت نام را تکمیل کنید:

مشاوره رایگان 

با یک تلفن مشکل شما بدون هزینه حل می شود

تعمیر تخصصی کولرگازی بوش

  • تعمیر در محل بدون نیاز به جابجائی کولرگازی بوش.
  • قیمت های مناسب و مقرون به صرفه.
  • بدون هیچ گونه تعطیلی در ایام سال.
  • آشنایی با انواع مدلهای کولرگازی.
  • استفاده از قطعات اصل و اورژینال.
  • تعمیر قطعات به جای تعویض.
  • استفاده از تعمیرکاران مجرب.
  • ضمانت و گارانتی واقعی.
  • شش ماه ضمانت تعمیر.
  • پرداخت بعد از اتمام کار.
تعمیر برد الکترونیکی یخچال جنرال الکتریک

تعمیر شبانه روزی انواع کولرگازی بوش

هر ساعتی از شبانه روز می توانید با ما تماس بگیرید، ما جوابگو هستیم .تکنسین ساعتی بعد در محل شما حضور داشته و دستگاه مورد نظر را عیب یابی کرده و  هزینه را اعلام می کند. در صورت تمایل شما تعمیر انجام می شود. متخصص ما تعمیرات لازم را در منزل شما انجام داده و نیاز به جابجائی دستگاه نیست .

24 ساعته می توانیم فرم سفارش آنلاین را تکمیل و ارسال نمایید.

مراکز تعمیر کولرگازی بوش در تهران

ما سرتاسر تهران را پوشش می دهیم .

شمال تهران: 02122093067

لواسانات، شمیرانات، نیاوران، ولنجک، الهیه، تجریش، شریعتی، فرمانیه، کامرانیه، چیذر، زعفرانیه، منظریه، ازگل، دربند، دزاشیب، محمودیه، پل رومی، پاسداران، ظفر، میرداماد، جردن، دروس، پارک وی، شهرک غرب، سعادت آباد، ملاصدرا

غرب تهران: 02144758783

آیت الله کاشانی، باغ فیض، بلوار فردوس، آریا شهر، جنت آباد، جنرال الکتریک پونک، صادقیه، اکباتان، شهرک آپادانا، شهرزیبا، شهرک آزادی، مرزداران، شهرآرا، پاتریس، جلال آل احمد، سردار جنگل، شهرک راه آهن، جنرال میدان المپیک، شهران

شرق تهران: 02177245585

تهرانپارس، پیروزی، رسالت، نارمک، امام حسین، دماوند، نیروهوایی، سید خندان، نظام آباد، مجدیه، سهروردی

شعبه مرکزی : 02188948418

گیشا، فاطمی، آرژانتین، عباس آباد، مطهری، فلسطین، توانیر، یوسف آباد، گاندی، امیرآباد

جنوب تهران: 02166735034

راه آهن، مولوی، شوش، میدان قزوین، منیریه، حسن آباد، بعثت، افسریه، نازی آباد

مرکز تهران: 02166735038

ستارخان، توحید، جمهوری، رودکی، مرتضوی، جیحون، آذربایجان، انقلاب، مهرآباد، استاد معین، جمالزاده، کارگر

تعمیرات تخصصی کولر گازی بوش 
جهت دریافت خدمات مرتبط با تعمیر کولر گازی بوش می توانید از خدمات تعمیرات کولرگازی در محل استفاده کرده و از طریق ثبت درخواست، خود را مبنی بر تعمیر کولر گازی بوش در محل ثبت نام کنید. همچنین می توانید با اطلاعات خود تماس بگیرید و طی این تماس اطلاعات را ارائه کرده و درخواست مبنی بر نیاز به حضور تکنسین تعمیر کولرگازی BOSCH را ثبت کنید.

(نکته: در طول این تماس توصیه می شود خرابی کولرگازی خود را با کارشناس مربوطه در میان تا در صورت نیاز، اطلاعات اولیه برای رفع اشکال پیش آمده با شما در میان گذاشته شود).

پس از این تماس، هماهنگی های انجام شده و تکنسین تعمیرات کولر گازی به محل اعزام می شود. خدمات ارائه شده در این سرویس شامل تعمیر کولر بوش، عیب یابی کولر و تشخیص علت کار نکردن کولر، تعویض قطعات کولر، شارژ گاز کولر گازی، تست کولرگازی، نصب کولر گازی و .. است. شایان ذکر است به دلیل اطمینان از کیفیت خدمات ارائه شده، کلیه سرویس ها، چه در بخش تعمیر و چه در بخش تعویض قطعات مشمول گارانتی و ضمانت معتبر هستند.

برای تعمیر کولر گازی بوش به شکل تخصصی، زودکمک کنار شماست. با کلیک بر لینک و یا از طریق اپلیکیشن زودکمک، می توانید درخواست کولر گازی بوش را به صورت آنلاین ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. سرویس پذیرش و تحویل در محل دستگاه در شهرستان های تهران و کرج (رایگان) هم به شما این امکان را می دهد که بدون خروج از منزل، کولر گازی بوش خود را توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات لوازم خانگی، ترمیم کرده و دوباره از آن خارج شوید. استفاده کنید.

تعمیر کولر گازی بوش در محل
همانگونه که می‌گوید به دلیل وزن بالای کولر، جابجا کردن آن‌ها بسیار منطقی به نظر نمی‌رسد. بنابراین در صورت خرابی این دستگاه ها، خدمات تعمیر، به صورت تعمیر در محل ارائه می شود. در صورت نیاز به استفاده از خدمات تعمیر در محل کولری، کافی است با ما تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید. نمایندگی تعمیرات زودکمک دارای چندین شعبه در شهر تهران و یک شعبه در استان البرز (کرج) است.

تعمیر کولر گازی بوش غرب تهران.

کولر گازی بوش هم مثل سایر دستگاه های برقی ممکن است دچار اشکال شود. اصلی ترین علت خرابی این دستگاه، درست است که از آن استفاده نمی شود، استفاده های مداوم و ماندن به کولر، استهلاک قطعات و موارد از این دست است. برخی از خرابی های رایج دیده می شوند که تعمیر کولر را می سازند عبارتند از: یکسره کار کردن کمپرسور کولر، کار کردن مداوم کولر و سردن هوا، پریدن فیوز همزمان با روشن کردن کولر، سرریز شدن آب از کمپرسور اسپیلت و چکه کردن آب. از آن، روشن نشدن کمپرسور کولر گازی، از کار افتادن ریموت کولر گازی، به نمایش درآمدن ارورهای مختلف روی پنل کولر گازی، صدا دادن کولر گازی در زمان کار کردن و …. . در صورت مشاهده تمامی این اشکالات بهتر است با یکی از تعمیرات کولر گازی تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

گارانتی تعمیر کولر گازی بوش
ما به دلیل اطمینان از تخصص و مهارت تکنسین های خود و به دلیل استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات حوزه عیب یابی و تعمیر، کلیه خدمات خود را همراه با گارانتی و ضمانت نامه معتبر ارائه می دهند. مدت زمان این ضمانت نامه، بسته به نوع سرویس دریافتی متفاوت است و پیش از ارائه خدمات به مشتریان محترم اعلام می شود. وجود این گارانتی می تواند خیال شما را از بابت کیفیت خدمات دریافتی مطمئن باشد.

شارژ گاز کولر گازی بوش
یکی از درخواست ترین سرویس های مرتبط با کولرهای گازی، سرویس شارژ گاز کولر گازی است. معمولا با مدت زمان خاصی و با استفاده از کولرگازی بوش، حجم گاز اسپلیت کاهش می یابد. در این شرایط پس از طی مراحل عیب یابی و اطمینان از این موضوع نیاز است تا گاز کولر گازی شارژ شود. نوع گازی که کولرگازی بوش نیاز دارد پس از بررسی دستگاه توسط تکنسین تعمیر کولر گازی بوش تعیین می‌شود. قیمت شارژ کولر بوش نیز تا حد زیادی گاز بسته به نوع گاز مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین حجم گاز کم شده است. شما می توانید از طریق تماس با نمایندگی تعمیرات کولر گازی و ارائه اطلاعات لازم از بازه قیمت این سرویس اطلاع رسانی.

سرویس دوره ای کولرگازی اسپیلت بوش
توصیه ما این است که سرویس دوره ای اسپیلت را پیش از آغاز تابستان انجام دهید. با این کار قطعات معیوب احتمالی کولر شناسایی شده و در صورت نیاز به تعمیر یا تعویض می شوند. مورد دیگری که در سرویس دوره ای کول انجام می شود، گردگیری و تمیز کردن یونیت داخلی و خارجی اسپیلت است. گردگیری و گردشی یونیت های داخلی و خارجی اسپلیت، عملکرد کولر را بهبود بخشیده و نقش بسزایی در افزایش عمر دستگاه خواهد داشت. برای دریافت خدمات مرتبط با این بخش نیز می توانید با بررسی تعمیر کولر گازی بوش تماس بگیرید.