تعمیرات لوازم خانگی سام سرویس

تعمیر ماشین ظرفشویی دوو

لطفا فرم ثبت نام را تکمیل کنید:

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

مشاوره رایگان 

با یک تلفن مشکل شما بدون هزینه حل می شود

تعمیر تخصصی ماشین ماشین ظرفشویی دوو

  • تعمیر در محل بدون نیاز به جابجائی ماشین ظرفشویی.
  • آشنایی با انواع مدلهای ماشین ظرفشویی.
  • قیمت های مناسب و مقرون به صرفه.
  • بدون هیچ گونه تعطیلی در ایام سال.
  • استفاده از قطعات اصل و اورژینال.
  • تعمیر قطعات به جای تعویض.
  • استفاده از تعمیرکاران مجرب.
  • ضمانت و گارانتی واقعی.
  • شش ماه ضمانت تعمیر.
  • پرداخت بعد از اتمام کار.
  •  
تعمیر برد لوازم خانگی

تعمیر شبانه روزی ماشین ظرفشویی دوو

هر ساعتی از شبانه روز میتوانید ثبت درخواست آنلاین انجام دهید. ما ساعتی بعد برای تعمیر به محل شما مراجعه و مشکل را رفع می کنیم. متخصص ما دستگاه را بررسی و تشخیص دقیق را اعلام می نماید . متخصص ما تعمیرات لازم را در منزل شما بدون نیاز به جابجائی دستگاه  انجام خواهد داد. کلیه تعمیرات انجام شده دارای ضمانت می باشد .

24 ساعته می توانیم فرم سفارش آنلاین را تکمیل و ارسال نمایید.

مراکز تعمیر ماشین ظرفشویی دوو در تهران

ما سرتاسر تهران را پوشش می دهیم .

شمال تهران : 02122093067

لواسانات، شمیرانات، نیاوران، ولنجک، الهیه، تجریش، شریعتی، فرمانیه، کامرانیه، چیذر، زعفرانیه، منظریه، ازگل، دربند، دزاشیب، محمودیه، پل رومی، پاسداران، ظفر، میرداماد، جردن، دروس، پارک وی، شهرک غرب، سعادت آباد، ملاصدرا

غرب تهران : 02144758783

آیت الله کاشانی، باغ فیض، بلوار فردوس، آریا شهر، جنت آباد، جنرال الکتریک پونک، صادقیه، اکباتان، شهرک آپادانا، شهرزیبا، شهرک آزادی، مرزداران، شهرآرا، پاتریس، جلال آل احمد، سردار جنگل، شهرک راه آهن، جنرال میدان المپیک، شهران

شرق تهران: 02177245585

تهرانپارس، پیروزی، رسالت، نارمک، امام حسین، دماوند، نیروهوایی، سید خندان، نظام آباد، مجدیه، سهروردی

شعبه مرکزی : 02188948418

گیشا، فاطمی، آرژانتین، عباس آباد، مطهری، فلسطین، توانیر، یوسف آباد، گاندی، امیرآباد

جنوب تهران : 02166735034

راه آهن، مولوی، شوش، میدان قزوین، منیریه، حسن آباد، بعثت، افسریه، نازی آباد

مرکز تهران : 02166735038

ستارخان، توحید، جمهوری، رودکی، مرتضوی، جیحون، آذربایجان، انقلاب، مهرآباد، استاد معین، جمالزاده، کارگر

استفاده از ماشین ظرفشویی در هر خانه ای باعث کاهش بار کاری در خانه می شود. همچنین استفاده از ماشین ظرفشویی دوو باعث صرفه جویی در وقت می شود. در صورت استفاده نادرست و مراقبت نکردن از ماشین ظرفشویی باعث ایجاد مشکل می شود و دیگر مانند روز اول کار نمی کند. در صورتی که می خواهید اطلاعاتی در مورد تعمیر ماشین ظرفشویی دوو کسب کنید تا پایان با ما همراه باشید.

تعمیر ماشین ظرفشویی دوو-وبسایت سام سرویس

سرویس ماشین ظرفشویی دوو

برای سرویس کردن ماشین ظرفشویی حتما نباید در صورت ایجاد مشکل به تعمیرکار مراجعه کرد شما می توانید برای نگهداری و رسیدگی به موقع برای جلوگیری از ایجاد مشکل و عملکرد بهتر ماشین ظرفشویی در مدت زمانی مشخص ماشین ظرفشویی خود را سرویس کنید. این عمل باعث افزایش طول عمر دستگاه شما می شود و دستگاه عملکرد بهتری خواهید داشت. در صورت بروز مشکل نیز ایراد هایی بسیار جزیی دارد و شما هزینه کمتری متحمل می شوید.

خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی دوو

یکی از مهمترین ویژگی هایی که ماشین ظرفشویی دوو دارد خدمات پس از فروش است و این خدمات باعث شده است که بسیاری از مشتریان از محصولات دوو بسیار راضی باشند و در صورت بروز مشکل با نمایندگی های مربوط که در سراسر ایران وجود دارد تماس گرفته و در سریعترین زمان ممکن تعمیرات توسط افراد متخصص در این زمینه صورت می گیرد.

تعمیر ماشین ظرفشویی در محل

در صورتی که در تهران زندگی می کنید شرکت هایی برای ارایه خدمات در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران وجود دارد و در سریعترین زمان تعمیر ماشین ظرفشویی را در محل انجام می دهند و دیگر نیاز نیست که ماشین ظرفشویی را به نمایندگی ها ببرید بلکه تعمیرکاران به منزل شما می آیند. اما این نکته را توجه کنید در صورت خرابی ماشین ظرفشویی نباید دستگاه را جابجا کنید زیرا ممکن است خرابی بیشتر شود.

تعمیر ماشین ظرفشویی در محل-وبسایت سام سرویس

ویژگی ماشین ظرفشویی دوو

  • این ماشین ظرفشویی دارای 8 برنامه برای شست و شو به صورت متفاوت است.
  • ماشین ظرفشویی دوو دارای بهترین عملکرد با کمترین صدا است.
  • ماشین ظرفشویی دوو دارای دو طبقه به صورت مجزا می باشد که ارتفاع آن ها قابل تنظیم است.

مشکلات ماشین ظرفشویی دوو به چه صورت است؟

در صورتی که ماشین ظرفشویی آسیب دیده باشد ممکن است مشکلات به صورت سطحی باشد و بتوانید آن ها را حل کنید در صورتی که مشکل رفع نشود می توانید از تعمیرکار کمک بگیرد.

  • ماشین ظرفشویی صدا بالایی دارد: در صورتی که با این مشکل مواجه شدید باید بلبرینگ، پولی قرقره و پمپ تخلیه را بررسی کنید. در صورتی که هر یک از این موارد دچار آسیب و شکستگی شده باشد ممکن است به این علت صدای ماشین ظرفشویی زیاد باشد.
  • ماشین ظرفشویی دچار نشتی آب باشد: باید شیلنگ تخلیه و پمپ را بررسی کنید مطمین شوید که شیلنگ تخلیه پیچ نخورده باشد و همچنین دچار پارگی و یا مسدود نشده باشد.
  • ماشین ظرفشویی کار نمی کند: در صورتی که ماشین ظرفشویی کار نکند ممکن است فشار آب کم باشد بسته بودن آب و یا وصل نبودن دستگاه به برق باشد در صورتی که همه این عوامل را بررسی کردید و مشکلی وجود نداشت با تعمیرکار تماس برقرار کنید.
  • ماشین ظرفشویی بوی نامطبوعی می دهد: در صورت بروز این مشکل فیلتر ماشین ظرفشویی را بررسی کنید که غذا باقی نمانده باشد و آب به طور کامل تخلیه شده باشد. در صورت بررسی این موارد مشکل بوی نامطبوع ماشین باید رفع شود در غیر اینصورت برای تعمیر باید با تعمیرکار متخصص تماس برقرار کنید.
  • ماشین ظرفشویی ظرف ها را تمیز نمی شوید: در صورتی که ماشین ظرفشویی ظرف ها را به طور تمیز نشوید شما باید بررسی کنید که آبگیری به طور کامل صورت گرفته است و ظرف ها به صورت صحیح در ظرفشویی قرار دارد.

در صورت بروز هر یک از مشکلات ذکر شده در بالا می توانید با بررسی های مختلف مشکل را حل کنید در صورت رفع نشدن مشکل باید با تعمیرکار حرفه ای تماس حاصل کنید تا در سریعترین زمان ممکن به منزل شما مراجعه کنند.

مشکلات ماشین ظرفشویی دوو به چه صورت است؟-وبسایت سام سرویس

نتیجه گیری

در صورت ایجاد مشکل در عملکرد ماشین ظرفشویی دوو در سریعترین زمان ممکن مشکل توسط تعمیرکار رفع می شود. بهتر است هرچه زودتر اقدام به تعمیرماشین ظرفشویی دوو خود کنید تا موجب آسیب بیشتر به ماشین ظرفشویی نشود و شما نیز هزینه بیشتری را متحمل نشوید.