تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک

تعمیر لوازم خانگی

رفع نشتی یخچال

تعمیر لوازم خانگی

اگر آب از داخل یخچال نشت کند، ممکن است چند دلیل مختلف وجود داشته باشد. ممکن است سیستم تخلیه درن یخ زده باشد یا تخلیه فریزر مسدود شده باشد.

مرحله 1: برای رفع نشتی یخچال، آن را از برق جدا کنید. محل تخلیه آب یخ زدایی شده را پیدا کنید و تشت زهکشی را بردارید.

مرحله 2: بعد، پانل پوشش را بردارید، لوله یا کانال زهکشی را پیدا کنید و آن را در یک سطل قرار دهید تا آب اضافی را بگیرد.

جهت تعمیر با ما تماس بگیرید

22093067   88948418

44758783   77245585

مرحله 3: سپس قسمت بالایی لوله تخلیه را بردارید. با استفاده از سشوار، می توانید لوله را یخ زدایی کنید و هرگونه گرفتگی ناشی از یخ را از بین ببرید. اگر انسداد فیزیکی وجود دارد، از هوا یا مار برای رفع گرفتگی لوله استفاده کنید.

نگهداری از یخچال یک راه حیاتی برای ماندگاری بیشتر آن است. درباره نحوه محافظت از اجزای سرپوشیده یخچال شما توسط طرح های گارانتی خانه ما بیاموزید.

رفع خشک کن
دانستن نحوه تعمیر لوازم خانگی مانند ماشین های لباسشویی می تواند خانه شما (و روزهای لباسشویی) را به خوبی اجرا کند.

لباسشویی را بیش اندازه پر نکنید

در مورد این تعمیر لوازم خانگی رایج چند راه حل آسان وجود دارد. مشکل ممکن است به سادگی استفاده از حجم کمتری از لباس‌ها یا تشخیص اینکه آیا خشک‌کن روی سطحی ناهموار قرار دارد یا خیر. صدای تق تق یا صدای کلیک مداوم ممکن است به این معنی باشد که یک دکمه یا تعویض شل در سطل های خشک کن یا دریچه های هواکش گیر کرده است.

دریچه خشک کن لباس را تمیز کنید
دستورالعمل های گام به گام در مورد تمیز کردن دریچه خشک کن را بخوانید، زیرا این یک فرآیند تعمیر خانگی است که شامل جدا کردن لوله هواکش و تمیز کردن زباله ها با جاروبرقی است.

نحوه دریافت ضمانت نامه خانگی برای ماشین لباسشویی و خشک کن خود را بیابید.

تعمیرات تهویه مطبوع مرکزی

آیا تهویه مطبوع مرکزی شما به خوبی خنک نمی شود؟ یا شاید اخیراً متوجه گرد و غبار زیادی شده اید. خوشبختانه، این مشکلات برتر سیستم تهویه مطبوع می تواند به سرعت برطرف شود.

واحد تهویه مطبوع خود را تست کنید
اگر به نظر می رسد تهویه مطبوع کاملاً درست کار نمی کند، بررسی کنید که ترموستات برای خنک شدن با کلید خودکار یا روشن تنظیم شده باشد. اطمینان حاصل کنید که دمای ترموستات کمتر از دمای محیط اتاق است. در نهایت فیلترهای هوا را بررسی کرده و در صورت لزوم آنها را تعویض کنید. این قطعات کوچک اما قدرتمند تهویه مطبوع به عملکرد موثر دستگاه شما کمک می کند.

فیلترهای هوای تمیز

به عبارت ساده، یک فیلتر هوای کثیف از جریان هوای خنک به داخل خانه شما جلوگیری می کند. فیلتر هوای تازه به این معنی است که هوای خنک می تواند بدون محدودیت وارد خانه شما شود. این یک عملکرد مهم پیشگیرانه دارد: از ورود گرد و غبار به قسمت های حساس واحد HVAC شما جلوگیری می کند.

حتی اگر بیش از حد کثیف نباشد، باید هر سه تا چهار ماه یکبار فیلترهای هوا را تعویض کنید. انجام این کار مطمئن می شود که تهویه مطبوع شما نه تنها به خوبی کار می کند، بلکه برای سال های آینده نیز دوام می آورد. شما همچنین از مزایای هوای تمیزتر در خانه خود بهره مند خواهید شد.

هنگامی که تعمیرات معمولی خانگی به طور کامل با تهویه مطبوع شما قطع نمی شود، به محافظ تهویه مطبوع American Home Shield اعتماد کنید که تعمیر یا تعویض اجزای مهم تهویه مطبوع را پوشش می دهد.

تعمیر ماشین ظرفشویی

اگر ماشین ظرفشویی شما دیگر کار خود را انجام نمی دهد، ممکن است یک تعمیر ساده لوازم خانگی وجود داشته باشد. با این حال، اگر مشکل از مرحله تعمیرات خانگی DIY گذشته باشد، در اینجاست که پوشش ماشین ظرفشویی از طریق گارانتی خانگی مفید است.

مواد غذایی مسدود شده را در ماشین ظرفشویی پاک کنید
مشکل اصلی تخلیه ماشین ظرفشویی فیلتر مواد غذایی است. اگر گرفتگی داشته باشد، آب نمی تواند به بازوهای اسپری برسد، به این معنی که ظروف در قفسه بالایی تمیز نمی شوند. خوشبختانه،

این یک تعمیر لوازم خانگی است.

قفسه پایینی را بیرون بکشید، درپوش فیلتر را بردارید و از یک جاروبرقی ضدآب – مانند جاروبرقی مغازه – برای تمیز کردن صفحه فیلتر استفاده کنید. همچنین ارزش بررسی سوئیچ شناور و اطمینان از گرفتگی آن را دارد. پس از همه، یک سوئیچ گیر کرده به معنای عدم وجود آب است. به آن تکان دهید، و شما باید آماده باشید.

یک قانون سرانگشتی خوب برای پیش بینی مشکلات ماشین ظرفشویی قبل از وقوع، تهیه چک لیست نگهداری ماشین ظرفشویی است.

تعمیر اجاق گاز

با راه حل های عیب یابی اجاق گاز و برقی زیر، نحوه تعمیر وسایلی را که به شما کمک می کند تا همه آن غذاهای خوشمزه را برای خانواده خود تهیه کنید، بیاموزید.

اگر اجاق برقی شما کار نمی کند، کویل گرمایش را از پریز بیرون بکشید، آن را به برق بزنید و آن را به اطراف بچرخانید. اگر احساس کرد سیم پیچ شل شد، دوباره آن را بردارید و به آرامی شاخک های مشعل را به سمت بیرون خم کنید تا اتصال محکم تری ایجاد شود.

برای اجاق های گازی، مشکل معمولاً مربوط به جرقه زنی است که توسط مواد غذایی مسدود شده است. در یک اجاق گاز، جرقه زن شبیه یک سرامیک است. مواد غذایی چسبیده به آن را با یک مسواک یا دیگر برس های نرم تمیز کنید. تو شو