ترمیم و نقاشی کلیه درب یخچال

ترمیم رنگ درب یخچال

لطفا فرم ثبت نام را تکمیل کنید:

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

مشاوره رایگان 

با یک تلفن مشکل شما بدون هزینه حل می شود

تعمیر تخصصی یخچال ال جی

  • قیمت های مناسب و مقرون به صرفه.
  • بدون هیچ گونه تعطیلی در ایام سال.
  • استفاده از  رنگ گوره ای و اورژینال.
  • آشنایی با انواع مدلهای یخچال
  • استفاده از تعمیرکاران مجرب.
تعمیر برد لوازم خانگی

تعمیر شبانه روزی یخچال ال جی

هر ساعتی از شبانه روز میتوانید ثبت درخواست آنلاین انجام دهید. ما ساعتی بعد برای جابجایی به محل شما مراجعه  می کنیم.  کلیه تعمیرات انجام شده دارای ضمانت می باشد .

مراکز تعمیر یخچال ال جی در تهران

ما سرتاسر تهران را پوشش می دهیم .

شمال تهران: 02122093067

لواسانات، شمیرانات، نیاوران، ولنجک، الهیه، تجریش، شریعتی، فرمانیه، کامرانیه، چیذر، زعفرانیه، منظریه، ازگل، دربند، دزاشیب، محمودیه، پل رومی، پاسداران، ظفر، میرداماد، جردن، دروس، پارک وی، شهرک غرب، سعادت آباد، ملاصدرا

غرب تهران: 02144758783

آیت الله کاشانی، باغ فیض، بلوار فردوس، آریا شهر، جنت آباد، جنرال الکتریک پونک، صادقیه، اکباتان، شهرک آپادانا، شهرزیبا، شهرک آزادی، مرزداران، شهرآرا، پاتریس، جلال آل احمد، سردار جنگل، شهرک راه آهن، جنرال میدان المپیک، شهران

شرق تهران: 02177245585

تهرانپارس، پیروزی، رسالت، نارمک، امام حسین، دماوند، نیروهوایی، سید خندان، نظام آباد، مجدیه، سهروردی

شعبه مرکزی : 02188948418

گیشا، فاطمی، آرژانتین، عباس آباد، مطهری، فلسطین، توانیر، یوسف آباد، گاندی، امیرآباد

جنوب تهران: 02166735034

راه آهن، مولوی، شوش، میدان قزوین، منیریه، حسن آباد، بعثت، افسریه، نازی آباد

مرکز تهران: 02166735038

ستارخان، توحید، جمهوری، رودکی، مرتضوی، جیحون، آذربایجان، انقلاب، مهرآباد، استاد معین، جمالزاده، کارگر

ترمیم زنگ درب یخچال
ترمیم زنگ درب یخچال

چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید و تصمیم بگیرید که آیا می خواهید خودتان ترمیم زنگ درب یخچال انجام دهید یا خیر. هنگامی که تصمیم خود را گرفتید و برای شروع آماده شدید، 

قبل از اینکه عملا رنگ را شروع کنید، باید یخچال را با دقت و حوصله آماده کنید. این بدان معناست که آن را از دیوار یا هر قطعه مبلمان و لوازم دیگری دور کنید. همچنین باید مواد غذایی داخل یخچال و فریزر را خارج کنید. یخچال را از برق بکشید.

در صورت امکان بهتر است آن را به منطقه ای با تهویه مناسب منتقل کنید زیرا همه انواع رنگ ها بخارات سمی دارند. بیرون بردن یخچال یا روی عرشه نیز تمیز کردن آن را آسان می کند. اگر آن را در داخل خانه رنگ می کنید، مطمئن شوید که کف و سطوح اطراف یخچال را می پوشانید.

قسمت بیرونی یخچال را تمیز کنید

این قسمت مهم است زیرا هر لکه یا کثیفی آثاری از خود به جا می گذارد و پس از رنگ آمیزی بیشتر برجسته می شود. ادامه دهید و یک پارچه قطره ای زیر یا اطراف یخچال بگذارید و شروع به تمیز کردن آن با صابون و آب گرم کنید. حتما لبه ها و گوشه ها را نیز تمیز کنید. سپس اجازه دهید یخچال در هوا خشک شود و از حوله یا چیز دیگری برای خشک کردن آن استفاده نکنید زیرا پرز باقی می‌ماند و رنگ را خراب می‌کند.

سمباده بزنید

هنگامی که یخچال شما خوب و تمیز شد، می توانید شروع به پاک کردن براقی کنید. از کاغذ سنباده (سنگ متوسط) استفاده کنید و با دقت تمام سطحی را که می خواهید رنگ آمیزی شود، بچرخانید. این فرآیند به چسبندگی بهتر رنگ کمک می کند و اگر می خواهید رنگ جدید خوب به نظر برسد و ماندگار شود ضروری است.

نیازی به پاک کردن رنگ موجود نیست. فقط سطح براق را بردارید. پس از اتمام کار، آن را با یک پارچه مرطوب تمیز کنید تا از شر هر گونه گرد و غبار خلاص شوید.

دستگیره ها و مهر و موم ها را بپوشانید

گام بعدی استفاده از نوار نقاش برای پوشاندن قسمت هایی است که نمی خواهید رنگ آمیزی شود. این شامل دستگیره ها، مهر و موم ها، لولاها و هر صفحه نمایش و سایر ویژگی هایی است که یخچال شما ممکن است داشته باشد. اطمینان حاصل کنید که نوار خوب و ایمن است و در طول فرآیند رنگ آمیزی به راحتی جدا نمی شود. البته اگر بتوانید دسته ها را کلا جدا کنید تا رنگ یخچال راحت تر شود و ظاهری صاف داشته باشید، عالی خواهد بود.

پرایمر بزنید

این مرحله همیشه ضروری نیست، زیرا به جای آن می توانید از رنگ دو در یک استفاده کنید که حاوی پرایمر است. با این حال، پرایمر همیشه ضروری است، چه یک مرحله جداگانه باشد یا نه، زیرا کمک می کند رنگ به یخچال بچسبد و صاف و یکدست به نظر برسد. من

اگر استراتژی پرایمر جداگانه ای را انتخاب می کنید، یک کت بمالید، بگذارید خشک شود، سپس با پشم فولادی سطح را بپوشانید تا از شر هرگونه ضربه و لکه خلاص شوید. یخچال را بشویید و بگذارید خشک شود، سپس یک لایه دیگر از پرایمر بزنید.

رنگ امیزی را شروع کنید

این قسمتی است که در آن دو گزینه اصلی دارید: اسپری رنگ یا غلتک. در هر مورد تکنیک متفاوت است. اگر از غلتک استفاده می کنید، قوطی رنگ را باز کنید، آن را هم بزنید و سپس مقداری را در سینی بریزید. سپس یک غلتک فوم بردارید، آن را به رنگ آغشته کنید و یک لایه روی یخچال بمالید، بگذارید خشک شود، تکرار کنید، بگذارید خشک شود و لایه سوم و آخر را بزنید. شما همچنین به یک برس نازک نیاز دارید که از آن برای رنگ آمیزی گوشه ها، لبه ها و سایر قسمت های سخت در دسترس که نمی توانید با غلتک بپوشانید استفاده کنید.

اگر از اسپری رنگ استفاده می کنید، ابتدا قوطی را تکان دهید. برچسب ها را بخوانید و مطمئن شوید که قوطی را طبق دستور تکان داده اید، در غیر این صورت ممکن است رنگ رنگ آن چیزی نباشد که واقعاً می خواهید یا قوام بدی داشته باشد. سپس ادامه دهید و چندین لایه نازک بمالید، اجازه دهید رنگ در بین آن خشک شود و در صورت مشاهده هرگونه برآمدگی یا لکه از بین برود.

اجازه دهید رنگ حداقل 24 ساعت خشک شود. همچنین فراموش نکنید که قاب داخل یخچال را نیز رنگ آمیزی کنید. اگر به جای اسپری رنگ از غلتک استفاده می کنید، این نیز صدق می کند.