تعمیرات لوازم خانگی ال جی

تعمیر لباسشویی ال جی

لطفا فرم ثبت نام را تکمیل کنید:

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

مشاوره رایگان 

با یک تلفن مشکل شما بدون هزینه حل می شود

تعمیر تخصصی لباسشویی ال جی

  • تعمیر در محل بدون نیاز به جابجائی لباسشویی.
  • قیمت های مناسب و مقرون به صرفه.
  • آشنایی با انواع مدلهای لباسشویی.
  • دون هیچ گونه تعطیلی در ایام سال.
  • استفاده از قطعات اصل و اورژینال.
  • تعمیر قطعات به جای تعویض.
  • استفاده از تعمیرکاران مجرب.
  • ضمانت و گارانتی واقعی.
  • شش ماه ضمانت تعمیر.
  • پرداخت بعد از اتمام کار.
  •  
تعمیر برد لوازم خانگی

تعمیر شبانه روزی لباسشویی ال جی

هر ساعتی از شبانه روز میتوانید ثبت درخواست آنلاین انجام دهید. ما ساعتی بعد برای تعمیر به محل شما مراجعه و مشکل را رفع می کنیم. متخصص ما دستگاه را بررسی و تشخیص دقیق را اعلام می نماید . متخصص ما تعمیرات لازم را در منزل شما بدون نیاز به جابجائی دستگاه  انجام خواهد داد. کلیه تعمیرات انجام شده دارای ضمانت می باشد .

مراکز تعمیر لباسشویی ال جی در تهران

ما سرتاسر تهران را پوشش می دهیم .

شمال تهران: 02122093067

لواسانات، شمیرانات، نیاوران، ولنجک، الهیه، تجریش، شریعتی، فرمانیه، کامرانیه، چیذر، زعفرانیه، منظریه، ازگل، دربند، دزاشیب، محمودیه، پل رومی، پاسداران، ظفر، میرداماد، جردن، دروس، پارک وی، شهرک غرب، سعادت آباد، ملاصدرا

غرب تهران: 02144758783

آیت الله کاشانی، باغ فیض، بلوار فردوس، آریا شهر، جنت آباد، جنرال الکتریک پونک، صادقیه، اکباتان، شهرک آپادانا، شهرزیبا، شهرک آزادی، مرزداران، شهرآرا، پاتریس، جلال آل احمد، سردار جنگل، شهرک راه آهن، جنرال میدان المپیک، شهران

شرق تهران: 02177245585

تهرانپارس، پیروزی، رسالت، نارمک، امام حسین، دماوند، نیروهوایی، سید خندان، نظام آباد، مجدیه، سهروردی

شعبه مرکزی : 02188948418

گیشا، فاطمی، آرژانتین، عباس آباد، مطهری، فلسطین، توانیر، یوسف آباد، گاندی، امیرآباد

جنوب تهران: 02166735034

راه آهن، مولوی، شوش، میدان قزوین، منیریه، حسن آباد، بعثت، افسریه، نازی آباد

مرکز تهران: 02166735038

ستارخان، توحید، جمهوری، رودکی، مرتضوی، جیحون، آذربایجان، انقلاب، مهرآباد، استاد معین، جمالزاده، کارگر

  • تعمیر لباسشویی ال جی  .

برای اینکه بتوانیم تعمیرات لباسشویی ال جی از هر نوع مارکی را به نحو احسن انجام دهیم باید بدانیم که هر ایرادی در ماشین لباسشویی به وجود می آید مربوط به کدام قسمت است و اگر خودتان فنی کار باشید در پیدا کردن ایرادات مشکلی نخواهید داشت ولی در غیر این صورت می

تعمیر لباسشویی ال جی در سریعترین زمان با تعمیرکاران دوره دیده با لوازم اصلی با نسب تعمیر در شرق تهران غرب تهران وشما ل تهران

داشت ولی در غیر این صورت می توانید با ما تماس بگیرید و تعمیرات لباسشویی ال جی خودتان را به ما بسپارید.

در ادامه به یکی از مهمترین عیب هایی که در ماشین لباسشویی پدید می آید و طریقه ی تعمیر آن می پردازیم.

تعمیرات لباسشویی ال جی.

  • تمیز نشستن لباس ها
  • گیر کردن در یکی از مراحل شست و شو
  • روشن نشدن صفحه ماشین لباسشویی
  • تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی بعد از شستن لباس ها
  • گرم نشدن آب  لباسشویی ال جی
  • باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  • بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  • لرزش زیاد ماشین لباسشویی
  • نچرخیدن دیگ  لباسشویی ال جی 
  • وارد نشدن آب به ماشین لباسشویی
  • نشان دادن ارور در صفحه نمایش ماشین لباسشویی
  • خراب شدن یا پارگی لاستیک درب ماشین لباسشویی
  • پاره شدن تسمه ماشین لباسشویی ال جی 

تعمیر لباسشویی ال جی  و علت روشن نشدن.

ابتدا بایستی این مطلب را عنوان کنم که مسائل مربوط به تعمیرات لباسشویی ال جی از هر نوع مارکی که باشد فرقی باهم ندارند.

برای اینکه بدانیم چرا ماشین لباسشویی روشن نمی شود؟ اولین کار این است که جریان برق در ماشین لباسشویی را تست کنید و برای این کار از مولتی ولتاژ برای بررسی خروجی برق استفاده می شود.

قطعی برق خانه را هم چک کنید و اگر مشکلی در برق ماشین  لباسشویی وجود نداشت، درب ماشین لباسشویی خود را چک کنید زیرا ماشین های لباسشویی طوری طراحی شده اند که اگر درب آنها کامل بسته نشود شروع به کار نمی کنند.

درب لباسشویی دارای یک سوئیچ پلاستیکی کوچکی می باشد که باید چک کنید که درب ماشین لباسشویی کامل بسته می شود یا خیر؟ اگر بسته نمی شود سوئیچ را عوض کنید.

اما اگر از سالم بودن سوئیچ مطمئن شدید ولی باز هم ماشین لباسشویی کار نکرد، سوئیچ استارت و تایمر لباسشویی که برق در دکمه های تایمر  را به جریان می اندازد، چک کنید و در صورت سالم بودن ولوم تایمر را هم چک کنید.

 در بسیاری از موارد با  استفاده های مداوم از لباسشویی شفت دکمه های تایمر  هرز می شود.

تعمیر لباسشوئی ال جی -LG
تعمیر لباسشویی ال جی

تعمیر لباسشویی ال جی در غرب .

در صورت چک کردن تمامی موارد بالا در نهایت باید موتور لباسشویی را به دقت چک کنید.

در بسیاری از مواقع، گرم شدن بیش از حد موتور لباسشویی باعث خاموش شدن آن می شود و تا موتور لباسشویی خنک نشود دوباره شروع به کار نمی کند.

همچنین تمام ماشین های لباسشویی دارای موتوری برای چرخش دیگ هستند که برای شستشوی لباس از  چرخش در دو جهت موتور استفاده می کنند.

اگر موتور ماشین لباسشویی کار نمی کند یا در هنگام کار صدایی ایجاد می کند، باید ماشین لباسشویی خود را به یک تعمیرات لباسشویی ال جی یعنی به یک تکنسین متخصص بسپارید.

چنانچه ماشین لباسشویی شما به هر دلیلی خوب کار نمیکند و یا اصلا کار نمی کند و به تعمیرات لباسشویی ال جی نیازمند هستید با ما تماس بگیرید.


چرخاندن دستگیره ماشین لباسشویی با ابزارهایی که در بالا برای تعمیر قرار داده شده اند

یک روز ماشین لباسشویی شما صادقانه لباس های شما را می توانید انجام دهید و حتی به سختی به کار آن فکر کنید. سپس، هر تعداد سناریو اتفاق افتاد که همه اینها را انجام داد.


شاید حوض دستگاه پر از آب باشد اما از امتناع کرده است. یا زهکشی کرد ولی چرخید. یا لباس شسته شده ولی خیلی تمیز بیرون نیامده است. به طور خلاصه، ماشین لباسشویی شما اساساً در اوج عملکرد کار نمی کند یا به آرامی تسلیم شد و به طور کلی کار را ترک کرد.

چگونه خودتان لباسشویی ال جی تعمیر کنید.


برای ماشینی که خیلی سخت کار می کند، تعجب آور نیست که ماشین لباسشویی شما گهگاه خراب شود یا عملکرد آن به حدی باشد که لباس به اندازه کافی تمیز شود. به جای تماس با یک تکنسین لوازم خانگی گران قیمت، می توانید ماشین لباسشویی خود را خودتان تعمیر کنید. اکثر این تعمیرات به ابزارهای ساده نیاز دارند و فقط می توانند توسط خانه هایی که مهارت های محدودی در لوازم خانگی دارند، انجام دهند.


ملاحظات ایمنی
همیشه قبل از کار کردن ماشین لباسشویی خود را از برق بکشید، مهم نیست که تعمیرات چقدر جزئی به نظر می رسد. همچنین به یاد داشته باشید که ماشین های لباسشویی بسیار سنگین هستند و می توانند واژگون شوند. دستگاه را کج نکنید و بدون کمک آن را حرکت دهید.

آنچه شما نیاز دارید
تجهیزات / ابزار
قلم (در صورت لزوم)
سطل (در صورت لزوم)
ضد لرزش (در صورت لزوم)
دستورالعمل ها
تجهیزات و ابزار تعمیر ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی که روشن نمی شود
این اساسی ترین خرابی ماشین لباسشویی است: ماشین روشن نمی شود. لباس ها را در لگن ماشین لباسشویی گذاشته اید، دکمه «روشن» را فشار داده اید یا صفحه را چرخانده اید، اما هیچ اتفاقی نمی افتد.


مطمئن شوید که دستگاه به برق متصل است


سیم پشت واشر را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به برق وصل شده است. به دلیل حرکات شدید واشرها، به ویژه زمانی که نامنتعادل است، ماشین ممکن است حرکت کننده باشد. زمانی که دستگاه حرکت می کند، ممکن است به طور ناخواسته سیم برق را جدا کند.

طناب هایی که با کراوات شده اند هیچ عذابی کوتاهی ندارند. در این، طناب را باز کنید تا بهتر داشته باشید.
سیم برق ماشین لباسشویی از برق جدا شده است

مدار شکن را بررسی کنید
آیا قطع کننده مدار به واشر خاموش است؟ برای تنظیم مجدد یک قطع کننده مدار ، تابلوی خدمات برق را پیدا کنید . کلید مدار صحیح را پیدا کنید، آن را در جهت «خاموش» بچرخانید و سپس به موقعیت «روشن» برگردید.
تنظیم کلیدهای مدار در سرویس پنل

درب را بررسی کنید


ضربه سوئیچ درب واشر لودر جلوی شما ممکن است معیوب باشد. این قسمت از آن در است که به دستگاه اطلاع می دهد که درب به درستی بسته شده است و مشکلی ندارد که با آب شروع به کار کند. درب را ببندید و مراقب باشید که قطعه روی قطعه روی دستگاه متصل می شود. قسمت بالا باید در قسمت پایین قرار بگیرد.

اگر لودر بالایی دارید، درب آن را با قرار دادن دستگاه روی «روشن» و سپس فشار دادن به داخل سوراخ با انتهای صاف قلم را تست کنید. اگر درست کار کند، آب باید به پر شدن کند، حتی اگر درب آن باز باشد.
فشار دادن درب درب جلوی ماشین لباسشویی تا بسته شود

تعمیر ماشین لباسشویی که لباس ها را تمیز نمی کند
این ممکن است یکی از ناراحت‌کننده‌ترین مشکلات لباس‌شویی باشد، زیرا تنها پس از پوشیدن لباس‌ها در یک چرخه کامل متوجه آن می‌شوید. پس از شستن لباس، آن را در می آورید و لباس های ظاهراً خود را با پرز، مو و سایر محصولات سبک پوشنده می بینید.
اضافه بار را بررسی کنید
از بارگذاری بیش از حد ماشین لباسشویی خودداری کنید . یک ماشین لباسشویی بیش از یک فضای کافی برای آب محیطی تمیز برای بیرون کشیدن مواد شوینده و زباله ندارد. برای بارگذاری ویژه، با دفترچه راهنمای مالک خود را انتخاب کنید.

کمتر از مواد شوینده استفاده کنید.

مواد شوینده بیش از حد می تواند به جای بیرون کشیدن لباس، پرز و سایر مواد زائد را دوباره روی لباس ته نشین کند.

مواد شوینده لباسشویی برای تمیز کردن لباس ها ریخته و اندازه گیری می شود
محصولات حیوان خانگی را به طور مستقیم بشویید
وسایل مربوط به حیوانات خانگی مانند پتو، گربه و سگ را بشویید و اسباب بازی ها را جدا از بقیه لباس بجوید. اگر یک حیوان خانگی به خصوصی کثیف است، پس از ماشین لباسشویی را با دست تمیز کنید.
ملحفه ها و اسباب بازی های حیوانات خانگی از لباس های کثیف جدا شده اند
تعمیر ماشین لباسشویی که نمی چرخد
با این مشکل ماشین لباسشویی بسیار رایج، حوضچه از آب می شود اما از چرخش امتناع می کند. چرخش با سرعت بالا عملی است که آب را از لباس خارج می کند تا آن را در خشک کن خشک کرد.

توزیع مجدد لباس


سعی کنید لباس را در ماشین لباسشویی دوباره پخش کنید. زمانی که واشر از خارج می شود، به طور خودکار می شود تا که بشود را به حالت تعادل برگردانید. پس از تعویض لباس، دوباره درب آن را ببندید. اگر بار درست باشد، ماشین باید به طور خودکار شروع به چرخش کند. بارهایی که شامل مواد با جذب بالا مانند حوله، ملحفه و لباس های ضخیم مانند شلوار جین و ژاکت است، جزء نامتعادل می شوند.
توزیع مجدد لباس در داخل ماشین لباسشویی
مطمئن شوید که دستگاه در سطح است
سطح دستگاه را روی زمین بررسی کنید. یک ماشین خارج از سطح چرخش را می کند. این عمل برای ایمنی در لباسشویی شما 

  1. نشتی در جلوی واشر

گرفتگی لوله سرریز: نشتی در جلوی یک واشر با بار بالا معمولاً به دلیل گرفتگی یا کج شدن لوله سرریز می شود. گرفتگی می تواند به دلیل کفایت استفاده از بیش از حد مواد شوینده یا ترکیب نامناسب محصولات لباسشویی ایجاد شود. در خانه‌هایی که دارای سیستم نرم‌کننده آب هستند، می‌توانم به راحتی آب‌ریزش کنم. با آب نرم تر، مواد شوینده کمتری برای تمیز کردن نیاز به درمان است. برای بررسی اینکه آیا از مواد شوینده بیش از حد استفاده می کنید، یک مورد تازه شسته شده مانند یک حوله دستی کوچک بردارید و قبل از خشک کردن آن را در یک کاسه آب داغ قرار دهید. اگر آب گل آلود شد، شما از مواد شوینده بیش از حد استفاده می کنید.
ماشین لباسشویی یا بیش از حد بار: اگر ماشین لباسشویی بیش از حد بار باشد، ممکن است انجام نشود. بررسی کنید که ماشین لباسشویی تراز باشد، میزان بار را کاهش دهید و مراقب باشید. این راه حل ساده ممکن است مشکل را حل کند.
تایمرهای تنظیم شده با اسپری: اگر واشر دارای عملکرد آبکشی با اسپری است، تداخل در چرخه با پیشبرد دستی تایمر می تواند باعث نشتی واشر شود. پیشروی دستی می تواند باعث طولانی شدن چرخه آبکشی اسپری و سرریز شدن آن شود.

  • 2.نشتی در پشت واشر

شمع برداشت برداشت نشده است: اگر واشر بار بالای شما نو است، ممکن است فراموش کنید که قبل از نصب شیلنگ، شمع سازنده سازنده را جدا کنید. شلنگ را بردارید و یک پلاگین پلاستیکی پیدا کند که باید برداشته شود و دور انداخته شود. یک سطل و حوله آماده برای گرفتن آب اضافی داشته باشید.
شیلنگ های غیر ایمن: نشتی پشت واشر نیز می تواند از شلنگ شیشه ای باشد که در لوله ای که محکم نشده باشد. مطمئن شوید که شلنگ به طور کامل در لوله کشی قرار گرفته است. اگر هنوز در اطراف شيلنگ، نشتي وجود دارد، به خصوص در طول چرخش چرخش وشر، احتمالاً لوله‌كشي شده است. گرفتگی اجازه نمی دهد که آب به پایین لوله ادامه دهد و باعث بالا آمدن آن و سرریز شدن آن روی زمین می شود.
شل بودن اتصالات شلنگ: یکی دیگر از احتمال احتمالی در پشت واشر، شل بودن در شیلنگ های پرکننده است. منبع آب را خاموش کنید و شیلنگ ها را بردارید، سپس بررسی کنید که واشرهای لاستیکی سالم هستند (یا حتی در آنجا هستند). عدم استفاده از واشرهای لاستیکی رایج است و می تواند باعث نشتی شود. اگر پس از تعویض و سفت کردن اتصالات با دست دوم وجود داشت، شیلنگ های پرکننده را تعویض کنید. ممکن است نشتی سوراخ سوزنی وجود داشته باشد که به زودی فوران کرده و کف شما را سیل می کند.


.3نشتی زیر واشر


نشتی پمپ آب: نشتی زیر واشر نشان دهنده سوراخی در پمپ آب است. برای جلوگیری از افتادن مستقیم آب روی موتوری که باعث می شود موتور از افتادن خارج شود، فورا تعویض شود. اگر دستی دارید، دفترچه راهنمای تعمیر مدل ماشین لباسشویی و قطعات تعویضی خود را پیدا کنید.


.4نشتی در جلوی واشر

واشر آب بندی نشده: رفع این مشکل ممکن است به سادگی تمیز کردن واشر وشر درب جلو باشد، زیرا نشت آب بند درب معمولاً نتیجه به چکه می شود. اگر مهر و موم درب یک واشر بار جلویی اری از خاک و صابون نباشد، درزگیر لاستیکی نیست می کند. این مهر و موم لاستیکی واشر نامیده می شود و درام را محصور می کند تا از خروج آب در هنگام کار جلوگیری از دستگاه کند. مهم است که واشر را به صورت هفتگی انجام دهید و به لبه ها توجه زیادی داشته باشید. مهر و موم را بازرسی کنید و به دنبال سوراخ یا اقلام به دام افتاده باشید
عدم تراز درب: اگر درب به درستی بسته نشود، ممکن است رخ دهد. لولاها را می توان شل کرد و دوباره تنظیم کرد تا از درست بودن تراز اطمینان حاصل شود.

  • 5نشتی در پشت واشر

  •  
  • شیلنگ های نمای و آب ورودی: همان مشکلاتی که در یک واشر با شیلنگ های بالا و شیلنگ های آب ورودی رخ می دهد، می تواند در واشر باری نیز رخ دهد. برای شناسایی و تعمیر نشتی، نکات ذکر شده در بالا را دنبال کنید.

کف اضافی: یک واشر بار جلویی نیز می تواند در ناحیه سریز پشت به دلیل کف زیاد نشت کند. همیشه از مواد شوینده با راندمان بالا (HE) در لودر جلو استفاده کنید و فقط از مقدار کمی استفاده کنید.

.6شتی زیر واشر


رزهای درام مهر و موم نشده: یک واشر بار دارای یک درام داخلی و خارجی است. در بسیاری از واشرها، درام بیرونی در دو نیمه ساخته می شود و سپس به پیچیدگی می شود. این درزها ممکن است شروع به کار کنند و نیاز به تعویض یا تعمیر دارند.
واشر سریز
سوپاپ یا فشار سوئیچ آب: اگر ماشین لباسشویی شما سرریز است، این مشکل معمولاً دلیل وجود شیر آب یا سوئیچ فشار داخل دستگاه ایجاد می شود. فشار سوئیچ به ماشین لباسشویی شما می گوید که چه زمانی آب را انجام دهید و چقدر از آن استفاده کنید، بنابراین مشکل در این قطعه می تواند به راحتی به آب تبدیل شود. پس از جدا کردن دستگاه از برق و بستن شیرهای آب، می توانید سطح آب را از نظر انسداد بررسی کنید. اگر هیچ انسدادی وجود نداشته باشد، ممکن است خود سوئیچ نیاز به تعمیر داشته باشد. استفاده از یک متخصص برای اطمینان از عملکرد صحیح تمام پایانه های الکتریکی یا در صورت نیاز به تعویض سوئیچ را در نظر بگیرید.

.7چرا ماشین لباسشویی از زیر نشتی دارد؟

در ماشین های لباسشویی با بار بالا، نشتی در زیر ماشین ممکن است نشان دهنده مشکلات پمپ آب باشد. این می تواند مشکل ایجاد کند و باید به سرعت تعمیر شود، زیرا می تواند آب را به موتور نشت کند. در واشرهای بارگیری از جلو، درزهای متصل کننده درام داخلی و خارجی می توانند آب بندی شوند که نیاز به تعمیر یا تعویض دارد.

آیا ارزش تعمیر ماشین لباسشویی نشتی را دارد؟
بسیاری از مشکلاتی که باعث نشتی م

 در اوردن دیگ ماشین لباسشویی ال جی به مدل بستگی دارد. برای بهترین نتایج، برای نتایج بهتر به دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی LG خود برای تعمیر مطالعه کنید. علاوه بر این، توجه داشته باشید که تلاش برای تعمیر ماشین لباسشویی بدون تعمیرکار مورد تایید ال جی نیست ،