تعمیرات لوازم خانگی میتسوبیشی

تعمیر کولرگازی میتسوبیشی

لطفا فرم ثبت نام را تکمیل کنید:

مشاوره رایگان 

با یک تلفن مشکل شما بدون هزینه حل می شود

تعمیر تخصصی کولرگازی میتسوبیشی

  • تعمیر در محل بدون نیاز به جابجائی کولرگازی میتسوبیشی.
  • قیمت های مناسب و مقرون به صرفه.
  • بدون هیچ گونه تعطیلی در ایام سال.
  • آشنایی با انواع مدلهای کولرگازی .
  • استفاده از قطعات اصل و اورژینال.
  • تعمیر قطعات به جای تعویض.
  • استفاده از تعمیرکاران مجرب.
  • ضمانت و گارانتی واقعی.
  • شش ماه ضمانت تعمیر.
  • پرداخت بعد از اتمام کار.
تعمیر برد لوازم خانگی

تعمیر شبانه روزی انواع کولرگازی میتسوبیشی

هر ساعتی از شبانه روز می توانید با ما تماس بگیرید، ما جوابگو هستیم .تکنسین ساعتی بعد در محل شما حضور داشته و دستگاه مورد نظر را عیب یابی کرده و  هزینه را اعلام می کند. در صورت تمایل شما تعمیر انجام می شود. متخصص ما تعمیرات لازم را در منزل شما انجام داده و نیاز به جابجائی دستگاه نیست .

24 ساعته می توانیم فرم سفارش آنلاین را تکمیل و ارسال نمایید.

مراکز تعمیر کولرگازی میتسوبیشی در تهران

ما سرتاسر تهران را پوشش می دهیم .

شمال تهران: 02122093067

لواسانات، شمیرانات، نیاوران، ولنجک، الهیه، تجریش، شریعتی، فرمانیه، کامرانیه، چیذر، زعفرانیه، منظریه، ازگل، دربند، دزاشیب، محمودیه، پل رومی، پاسداران، ظفر، میرداماد، جردن، دروس، پارک وی، شهرک غرب، سعادت آباد، ملاصدرا

غرب تهران: 02144758783

آیت الله کاشانی، باغ فیض، بلوار فردوس، آریا شهر، جنت آباد، جنرال الکتریک پونک، صادقیه، اکباتان، شهرک آپادانا، شهرزیبا، شهرک آزادی، مرزداران، شهرآرا، پاتریس، جلال آل احمد، سردار جنگل، شهرک راه آهن، جنرال میدان المپیک، شهران

شرق تهران: 02177245585

تهرانپارس، پیروزی، رسالت، نارمک، امام حسین، دماوند، نیروهوایی، سید خندان، نظام آباد، مجدیه، سهروردی

شعبه مرکزی : 02188948418

گیشا، فاطمی، آرژانتین، عباس آباد، مطهری، فلسطین، توانیر، یوسف آباد، گاندی، امیرآباد

جنوب تهران: 02166735034

راه آهن، مولوی، شوش، میدان قزوین، منیریه، حسن آباد، بعثت، افسریه، نازی آباد

مرکز تهران: 02166735038

ستارخان، توحید، جمهوری، رودکی، مرتضوی، جیحون، آذربایجان، انقلاب، مهرآباد، استاد معین، جمالزاده، کارگر

فهرست مطالب 

1 عدد نشتی آب کولر گازی میتسوبیشی

2 کولر گازی میتسوبیشی خنک نمی شود

3 کولر گازی میتسوبیشی سرد نیست

4 انجماد کندانسور تهویه مطبوع میتسوبیشی

5 عدد نشتی آب کولر گازی میتسوبیشی

6 اتصال کوتاه کولر گازی میتسوبیشی

7 میتسوبیشی AC روشن نمی شود

8 مشکل مکانیکی کولر گازی میتسوبیشی

بدون شک کولر گازی میتسوبیشی بهترین است. متأسفانه، گاهی اوقات بهترین دستگاه ها ممکن است به دلیل حفظ ضعیف تهویه مطبوع از کار بیفتند باشد. نگران نباش در اینجا راه حل کامل عیب یابی تهویه مطبوع میتسوبیشی را پیدا کرد.

عیب یابی میتسوبیشی

کولرهای گازی میتسوبیشی الکتریک معمولا دوام بیشتری دارند. تمامی مدل های آنها ساخت و تولید از هند می باشد. در کل کیفیتشون خیلی بهتره. آنها به خاطر فن متقاطع و طراحی آیرودینامیکی خود مشهور هستند. یکی از بهترین برندهای کولر گازی هستند.

اگر کولر گازی میتسوبیشی را به خوبی نگهداری کنید، تهویه مطبوع شما بیش از 20 سال عمر خواهد کرد. اما گاهی اوقات اتفاقات بدی می افتد.

چرا میتسوبیشی ac شما کار نمی کند و چگونه آنها را تعمیر کنید

نشتی آب کولر گازی میتسوبیشی

دلیل اصلی این است که واحد تهویه مطبوع به دلیل مشکلات ناشی از آسیب دیده است. اما اگر علائم نشتی را در ایرکن مشاهده کردید، نگران نباشید. با انجام چند مرحله ساده می توانید این مشکل را حل کنید.

اولین قدم این است که تهویه خود را با دقت و تمرکز از دیوار جدا کنید. این این است که لوله اصلی را تمیز کنید تا آبانباشته را دریافت کنید. اگر به طور طبیعی مسدود شود، زمان بسیار زیاد می کشد تا آب شود. بنابراین می‌توان برای فشار شدید آب از لوله باغ استفاده کرد. سپس می توانید از سفید کننده برای تمیز کردن مجدد استفاده کنید.

مرحله آخر این است که همه چیز را زیر نور خورشید خشک کنید و دستگاه را دوباره سرهم کنید. اگر شما نمی توانید این کار را انجام دهید، می توانید آن را از یک شرکت خدمات حرفه ای انجام دهید. انجام این کار اطمینان حاصل می کند که می تواند برای جلوگیری از آسیب بیشتر به واحد شما انجام شود.

تهویه هوای میتسوبیشی خنک نمی شود

تهویه هوا سرد نیست، مانند سایر سیستم‌های تهویه مطبوع، مشکلات مربوط به سرمایش همچنان بهترین مارک‌های موجود در بازار را به هم مرتبط می‌کند. زمانی اتفاق می‌افتد که دستگاه کاملاً کار می‌کند اما کوچک‌ترین تکان هوای سرد را نمی‌کند. اگر متوجه شدید که این علامت در بخش خود اتفاق می افتد، احتمالاً زمان آن رسیده است که به دو جزء اصلی تهویه مطبوع نگاهی بیندازید.

واحد تهویه مطبوع داخلی شامل فن تهویه مطبوع، فیلترها، کویل تبادل حرارتی و گیرنده سیگنال بود. اگر تهویه مطبوع شما سرد نیست، توصیه می شود ابتدا تمام آن قطعات را بررسی کنید. واحد تهویه مطبوع بیرونی، کندانسور وظیفه وارد کردن هوای سرد است که در فضای داخلی جریان دارد. زمانی که چنین مشکلی رخ می دهد، بهتر است به دنبال کمک حرفه ای باشید و تعمیر کنید. به این دلیل است که یونیت خارجی دارای قطعات پیچیده است و ولتاژ زیادی دارد. بنابراین، توصیه می شود که متخصصان این کار را برای شما انجام دهند.

کولر میتسوبیشی سرد نیست

هر اتفاقی می‌افتد که واحد شما ساعت‌های زیادی کار می‌کند، اما سرد می‌شود. این یک زمان کامل برای خنک کردن ضایعات انرژی ناکارآمد و بالقوه ایجاد می کند.

برای حل این مشکل، دستگاه باید از نظر ذرات کوچک گرد و غبار و کثیفی باشد که می تواند هوای سرد را متوقف کند، آزمایش شود. اگر کندانسور فضای باز شما کثیف است، باید آن را تمیز کنید. سیستم‌های تهویه مطبوع ممکن است وجود نداشته باشند، بنابراین می‌توان آن را با یک متخصص انتخاب کرد تا مشکل را حل کند.

انجماد کندانسور تهویه مطبوع میتسوبیشی

این مشکل می تواند از یخ زدگی باشد. اگر از طریق تعمیر و نگهداری خود از AC به خوبی مراقبت کنید، می توانید از این مشکل جلوگیری کنید. برای تعمیر آن می توانید با هر شرکت خدمات تماس بگیرید.

نشتی آب کولر گازی میتسوبیشی

هوای سرد قلب هر کولری است که مسئول ایجاد هوای سرد است که روزانه تجربه می کنید. اگر تهویه هوای میتسوبیشی شما در زمستان دچار افت می شود، ممکن است یکی از آن ها باشد که عملکرد خوبی ندارد. بنابراین، همیشه هواستان به پهلو باشد.

اتصال کوتاه کولر گازی میتسوبیشی

گاهی اوقات علت اصلی مشکلات مربوط به تهویه مطبوع بسیار کوچکتر و کمتر قابل توجه است. مشکلات منبع تغذیه می تواند باعث تهویه مطبوع شما شود. سایر تجهیزات خود را زیر نظر داشته باشید تا ببینید آیا این مشکل دارد یا خیر. می توانید به سرعت جعبه فیوز خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که آن را روشن کرده اید.

میتسوبیشی AC روشن نمی شود

اگر شما به طور منظم کار نمی کند، ممکن است به این دلیل باشد که قدرت مشابهی با سایر دستگاه های موجود در پین شما دارد. همیشه توصیه می شود که یک دوشاخه برای واحد تهویه مطبوع داشته باشید.

مشکلات مکانیکی کولر گازی میتسوبیشی

خیلی از مواقع ممکن است کولر گازی میتسوبیشی شما به دلیل مشکلات مکانیکی از کار بیفتد. بزرگترین مشکل مکانیکی این است که به راحتی جمع آوری نمی شود و به متخصصان حرفه ای برای تشخیص و تعمیر آنها نیاز دارد. اگر چنین شرایطی را تجربه کنید، باید با یک شرکت خدمات حرفه ای را انتخاب کنید.